Beantwoord

Spotify Eindeloos

• 29 oktober 2015
  • 52 reacties
  • 2205 keer bekeken

Toon eerste bericht

52 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Beste Ron,

Ik heb je uitleg gegeven en ik begrijp van je dat je je hier niet in kunt vinden. Als je het er niet mee eens bent, kan je inderdaad alsnog een officiële klacht indienen. Je kunt dit via het contactformulier op onze website doen of je kunt mij een klacht voor je in laten dienen. Wil je me in dat geval via een privébericht nog voorzien van een e-mailadres? Dan zet ik die én je 06-nummer in de klacht, zodat mijn collega's contact met je op kunnen nemen. 

Ik waardeer je exucses voor de opmerking overigens heel erg! 

Het is inderdaad zo dat bij het overzetten van Hi naar KPN de extra bundels en opties intact zijn gebleven. Het feit dat de module Spotify nu verdwijnt, staat daar echt los van. Als het nog Hi was geweest, was het nu ook beëindigd. Zoals ik in het begin uitlegde, zijn we door het ACM hierdoor opgedragen, wij kunnen daar zelf dus ook vrij weinig aan doen. Ook kunnen voordeelbundels natuurlijk om andere redenen niet meer verkocht worden, bijvoorbeeld omdat de wensen van klanten wijzigen of omdat we met een andere optie komen. Hetgene wat je hierboven laat zien, gold echt alleen bij het omzetten van Hi naar KPN; alles is één op één overgezet, je hebt daar destijds geen nadeel van ondervonden. Het nadeel wat je nu aangeeft te ondervinden, staat daar los van. Heb ik het goed kunnen verduidelijken?

Marcia_ schreef op 17 nov '15 om 15:57u
Beste Ron,

Ik heb je uitleg gegeven en ik begrijp van je dat je je hier niet in kunt vinden. Als je het er niet mee eens bent, kan je inderdaad alsnog een officiële klacht indienen. Je kunt dit via het contactformulier op onze website doen of je kunt mij een klacht voor je in laten dienen. Wil je me in dat geval via een privébericht nog voorzien van een e-mailadres? Dan zet ik die én je 06-nummer in de klacht, zodat mijn collega's contact met je op kunnen nemen. 

Ik waardeer je exucses voor de opmerking overigens heel erg! 

@BramS Het is inderdaad zo dat bij het overzetten van Hi naar KPN de extra bundels en opties intact zijn gebleven. Het feit dat de module Spotify nu verdwijnt, staat daar echt los van. Als het nog Hi was geweest, was het nu ook beëindigd. Zoals ik in het begin uitlegde, zijn we door het ACM hierdoor opgedragen, wij kunnen daar zelf dus ook vrij weinig aan doen. Ook kunnen voordeelbundels natuurlijk om andere redenen niet meer verkocht worden, bijvoorbeeld omdat de wensen van klanten wijzigen of omdat we met een andere optie komen. Hetgene wat je hierboven laat zien, gold echt alleen bij het omzetten van Hi naar KPN; alles is één op één overgezet, je hebt daar destijds geen nadeel van ondervonden. Het nadeel wat je nu aangeeft te ondervinden, staat daar los van. Heb ik het goed kunnen verduidelijken?

Zojuist is door mij een contact formulier met een klacht aanduiding ingevuld en doorgestuurd. Bedankt voor het delen van de link hiervoor. Het is jammer te noemen dat we er samen niet uitgekomen zijn.

Voor iedereen die het interesseert.

Ik kan het helaas toch niet laten om er nog even iets van te zeggen.

Je geeft aan dat de module Eindeloos Spotify verdwijnt. Daar kan KPN echt niets aan doen. En dat is ook zo, 100% waar. Dit zou bij Hi ook gebeurd zijn, want dit is door het ACM opgedragen. Weer 100% waar. Maar de vervanging van Eindeloos is toch echt de 1500MB bundel. En of je de module 1500MB wel of niet zou moeten betalen, zou moeten afhangen van de aanbieding die je daarvoor had. Dat is wat  en de mensen na hem (waaronder ik) duidelijk proberen te maken.

Doordat KPN eenzijdig heeft besloten een bestaande aanbieding te beëindigen, zijn deze vragen/problemen ontstaan. En ja, het is echt een aanbieding die bovenop het basis abonnement gestaan heeft. Anders hadden we geen van allen deze module kunnen hebben. Want in het basis abonnement zit alleen de Spotify Premium. Het is dus echt geen onderdeel geweest van het basis abonnement.

Ik hoop snel antwoord te krijgen op mijn klacht vanuit het contact formulier.

Ik wens iedereen een hele fijne dag toe. Ik hoop dat KPN hierop nog terug komt zodat iedereen iets minder nadeel overhoud aan deze wetswijziging.

Reageer