Beantwoord

Spotify gedowngrade

  • 29 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 25 keer bekeken

Hi, ik zie dat velen voor mij hetzelfde probleem hadden. Vervelend dat er na al die berichten nergens staat wat te doen om dit op te lossen.
Ik heb ook Spotify premium via jullie, maar na verlenging werkt deze niet meer.
Ik zie dit graag opgelost. Dankjewel! Groetjes, Melissa
icon

Beste antwoord door Paul_ 1 september 2017, 15:03

Ik heb niets meer van je gehoord @mlssvnbk maar volgens mij is de code binnengekomen en heb je inmiddels weer Premium. 🙂 Als ik nog ergens mee kan helpen dan hoor ik het graag.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hey @mlssvnbk, welkom! Het klopt inderdaad dat je niet de enige bent. Je hebt echt iemand van ons (klantenservice KPN) nodig om dit op te lossen. Ik heb je een nieuwe code gestuurd. Die ontvang je binnen 24 uur per SMS.

Laat je weten zodra je 'm binnen hebt? Excuses voor het ongemak!
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb niets meer van je gehoord @mlssvnbk maar volgens mij is de code binnengekomen en heb je inmiddels weer Premium. 🙂 Als ik nog ergens mee kan helpen dan hoor ik het graag.

Reageer