spotify mobiel geen activering

  • 29 december 2014
  • 1 reactie
  • 116 keer bekeken

Sinds een week of 6 heb ik een mobiel abonnement bij KPN. Bij dit abonnement heb ik Spotify premium met 1500 mb genomen.

Echter tot op heden heb ik hier nog geen gebruik van kunnen maken. Zodra ik mij aanmeld per sms, krijg ik een sms terug dat de dienst al in gebruik is. Echter een activeringscode heb ik nooit ontvangen. Als ik via de site de activeringscode naar mijn mobiel nummer wil laten sturen, krijg ik de melding dat het nummer onbekend is.

Verschillende malen bellen met de klantenservice heeft tot nu toe tot niets geleid.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Beste mblo,

wat vervelend dat je Spotify nog niet werkt en dat het via de Klantenservice niet is opgelost. Ik begrijp dat je hier gewoon gebruik van wilt kunnen maken. Heb je of heb je eerder een Spotify account gehad? Zou je deze dan willen verwijderen en opnieuw een account aanmaken? Als dat niet helpt, dan ontvang ik graag je 06-nummer, je postcode en je huisnummer in een privébericht.

Met hartelijke groet,

Cindy
 

Reageer