Beantwoord

spotify offline muziek beluisteren

• 9 november 2016
  • 4 reacties
  • 3143 keer bekeken

Vandaag heb ik een afspeellijst op Spotify gedownload via mijn smartphone (android), daarna wilde ik deze afspeellijst off line beluisteren. Eerst via instellingen de spotify app op offline gezet. Toen ik echter de afspeellijst wilde beluisteren, kreeg ik gelijk de melding dat de nummers niet beschikbaar waren.
Daarna ging ik via instellingen weer naar downloaden, en werd de afspeellijst opnieuw gedownload.
Kortom in offline stand wordt de gedownloade muziek niet vastgehouden, en kan ik deze niet afspelen, herkent iemand dit probleem en is hier een oplossing voor?
icon

Beste antwoord door Justin_ 9 november 2016, 17:00

Welkom op het forum, Willem! Balen dat je niet naar de afspeellijst kon luisteren.

Clevegt draagt al een mogelijke oorzaak aan: het duurt even voordat alle nummers gedownload zijn.

Daaraan wil ik toevoegen dat nummers alleen gedownload worden als je verbonden bent via WiFi. Om ook via mobiele data nummers te downloaden zet je onder 'instellingen' -> 'Streamingkwaliteit' een vinkje bij 'downloaden via mobiel'. Houd dan wel rekening met hoger dataverbruik.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Het offline zetten van nummers kan even duren, het is niet zo
dat als je offline zet dat het ook direct werkt. De nummers moeten
namelijk eerst worden geladen/gedownload in de Spotify app.
Reputatie 7
Badge +22
Welkom op het forum, Willem! Balen dat je niet naar de afspeellijst kon luisteren.

Clevegt draagt al een mogelijke oorzaak aan: het duurt even voordat alle nummers gedownload zijn.

Daaraan wil ik toevoegen dat nummers alleen gedownload worden als je verbonden bent via WiFi. Om ook via mobiele data nummers te downloaden zet je onder 'instellingen' -> 'Streamingkwaliteit' een vinkje bij 'downloaden via mobiel'. Houd dan wel rekening met hoger dataverbruik.
prima antwoord, hier kan ik wel wat mee
Reputatie 7
Badge +22
Goed om te horen, Willem! Ik wens je veel luisterplezier 🙂

Reageer