Spotify premium
Ik heb vorige maand spotify primium aan gevraagd via mijn KPN app maar nu een maand later wanneer het in zou gaan(1-12-2016) staat er opeens dat ik nog een maand moet wachten tot 01-01-2017 op mijn KPN app maar als ik op internet kijk bij mijn KPN dan staat er dat het wel geactiveerd is maar heb nooit een code of gebruikersnaam gekregen en kan ook niet inloggen en actieverings code aanvragen via sms lukt ook niet
Kan je proberen om hier handmatig een code op te vragen:
http://campagne.kpn.com/spotify 🙂
Dit lost het probleem meestal op 😉
http://campagne.kpn.com/spotify 🙂
Dit lost het probleem meestal op 😉
http://campagne.kpn.com/spotify 🙂
Dit lost het probleem meestal op ;)
Hoi @Rickbrk, welkom! Wat vreemd dat je geen code hebt gekregen. Reageer op mijn privébericht en ik help je verder.
@RobinFlikkema bedankt voor je suggestie!
@RobinFlikkema bedankt voor je suggestie!
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.