Vraag

Spotify premium

  • 1 december 2016
  • 4 reacties
  • 116 keer bekeken

Ik heb vorige maand spotify primium aan gevraagd via mijn KPN app maar nu een maand later wanneer het in zou gaan(1-12-2016) staat er opeens dat ik nog een maand moet wachten tot 01-01-2017 op mijn KPN app maar als ik op internet kijk bij mijn KPN dan staat er dat het wel geactiveerd is maar heb nooit een code of gebruikersnaam gekregen en kan ook niet inloggen en actieverings code aanvragen via sms lukt ook niet

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Kan je proberen om hier handmatig een code op te vragen:
http://campagne.kpn.com/spotify 🙂

Dit lost het probleem meestal op 😉
Kan je proberen om hier handmatig een code op te vragen:
http://campagne.kpn.com/spotify 🙂

Dit lost het probleem meestal op ;)
werkt ook niet
Reputatie 7
Badge +29
Hoi @Rickbrk, welkom! Wat vreemd dat je geen code hebt gekregen. Reageer op mijn privébericht en ik help je verder.

@RobinFlikkema bedankt voor je suggestie!
Reputatie 7
Badge +29
Heb je inmiddels op een andere manier contact met ons gehad? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het me weten.

Reageer