Beantwoord

Spotify Premium activatie problemen.

  • 5 november 2015
  • 1 reactie
  • 151 keer bekeken

Ik heb sindskort een mobiel abo zorgenloos waarbij ik gratis gebruik kan maken van Spotify Premium. Er is een storing geweest die ondertussen is opgelost. Alleen werkt het bij mij nog niet. Mijn activatie code word niet herkent en als ik mijn Klantnummer of telefoonnummer of email adres invoer bij het opvragen van de code zegt het systeem dat ze geen gegevens kunnen vinden. Weet hier iemand een snelle oplossing voor? Reeds meerdere malen contact gehad met KPN maar dan zou ik weer 72 uur moeten wachten. Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Erik_ 6 november 2015, 15:06

Hoi Kevin,

Welkom op het forum! Wat vervelend dat het nog niet lukt om Spotify te activeren. Ik help je hier graag bij! Ik stuur je een privébericht, als je daarop zou willen reageren met je gegevens dan kijk ik dit voor je na!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Kevin,

Welkom op het forum! Wat vervelend dat het nog niet lukt om Spotify te activeren. Ik help je hier graag bij! Ik stuur je een privébericht, als je daarop zou willen reageren met je gegevens dan kijk ik dit voor je na!

Reageer