Beantwoord

Spotify Premium activeren

• 28 oktober 2015
  • 11 reacties
  • 470 keer bekeken

Hallo,

Kan je als je een Sim only abbonement hebt Spotify Premium activeren of niet?

Als ik het zo lees kan je dat niet als je Sim Only hebt, maar ik kan het wel bij MIJN KPN en in de app aanzetten.

Hoe zit dat?

Groeten Leon

icon

Beste antwoord door Marcia_ 30 oktober 2015, 20:24

Ach, het had zo een actie van mij kunnen zijn, dus ik oordeel niet! Ik zie n.a.v. jouw gegevens dat het systeem gelukkig herkende dat dit dubbel was en er zijn dus direct al geen extra kosten in rekening gebracht, behalve dan de verhoging van Standaard naar Premium. Veel plezier van Spotify Premium!

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Je kan dat aanzetten maar dan betaal je er "gewoon" voor.
Volgensmij betaal je dan 10€/maand voor Spotify Premium + 1500MB

Bij een Sim-only/abonnement Zorgeloos Premium krijg je gratis Spotify Premium. Ook bij Alles-In-1 Standaard of Premium krijg je Spotify Premium

Robin
Oke. Maar die zorgeloos premium kost 5 euro meer bij mij als ik het goed begrijp. Dan zou ik dus goedkoper uitzijn en ik heb dan 10 gig data.
Reputatie 7
Badge +30
Dat kan (volgensmij) alleen als je nu Zorgeloos standaard hebt, dan is het 5€ verschil en heb je 5GB extra met Spotify.
Volgensmij krijg je dit ook te zien, als je je bundel wijzigt.

Robin
Ik heb op dit moment zorgeloos standaard.
Als ik naar premium ga ga ik naar 10 gig en daar zit Spotify dan gratis bij?
Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen, omdat ik niet precies weet welk abonnement met welke bundels en kortingen je hebt. Eventueel zou WebCare dit binnenkort voor je na kunnen kijken.

Kan je op MijnKPN dat niet zien?

Robin
Dat kan ik zien in de mijn kpn App
Oke, ik heb dus gisteren mijn abonnement verandert van KPN SO Zorgeloos Standaard naar KPN SO Zorgeloos Premium. Zodat ik gratis Spotify heb met 10GB data.

Alleen heb ik met mijn stomme kop eerst  nog bij mijn vorige abonnement de KPN Spotify Premium aangzet.

Alleen nu is mijn vraag, gaat dat nog in zeg maar, dat ik dat heb aangeschaft zodat het mij geld gaat kosten of niet.

Zouden de webcare mensen daar naar kunnen kijken?

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +28
Hoi ,

Welkom! Om direct maar even op je laatste bericht in te haken: dat is niet zo slim hè 😉? Ik denk dat je nu inderdaad voor deze maand betaalt voor je Spotify, dus wil dat wel even voor je controleren. Wil je reageren op het privébericht wat ik je zo stuur? Dan kijk ik het na!

Hahah nee dat was geen heldere actie van mij :P

Reputatie 7
Badge +28
Ach, het had zo een actie van mij kunnen zijn, dus ik oordeel niet! Ik zie n.a.v. jouw gegevens dat het systeem gelukkig herkende dat dit dubbel was en er zijn dus direct al geen extra kosten in rekening gebracht, behalve dan de verhoging van Standaard naar Premium. Veel plezier van Spotify Premium!

Fijn om te horen dat er geen extra kosten zijn gemaakt. Goed systeem! 🙂 Ben erg blij dat ik bij KPN zit.

Nog bedankt voor je hulp!

Reageer