Beantwoord

Spotify Premium bij abonnement

• 29 augustus 2016
  • 6 reacties
  • 116 keer bekeken

Beste,

In mijn KPN app, staat er dat KPN Spofity Premium aan staat.
Maar hoe kan ik dit gebruiken? Heb nog nooit een code/link gekregen waarmee ik mijn standaard account kan upgraden.

Groet,
Ricardo
icon

Beste antwoord door Cindy_ 30 augustus 2016, 13:18

Hi Ricardo, welkom op het forum van KPN! Zonder reclame luistert het een stuk beter, dus een code is wel handig 🙂.

Je kunt een sms sturen naar 1266 met hierin de tekst "SPOTIFY AAN". Hierna ontvang je een code per sms van ons. Met de code kun je daarna Spotify zelf online activeren. Kom je er zo uit? Als je nog vragen hebt, of er is iets anders; laat het vooral weten!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Ricardo, welkom op het forum van KPN! Zonder reclame luistert het een stuk beter, dus een code is wel handig 🙂.

Je kunt een sms sturen naar 1266 met hierin de tekst "SPOTIFY AAN". Hierna ontvang je een code per sms van ons. Met de code kun je daarna Spotify zelf online activeren. Kom je er zo uit? Als je nog vragen hebt, of er is iets anders; laat het vooral weten!
Beste Cindy_,

Als ik de SMS verstuur krijg ik het antwoord: Uw ingevoerde code is niet herkend. Probeer het nog een keer.

Groet,
Ricardo
Reputatie 7
Badge +24
Dat is gek. Je hebt eerder nog nooit een code gehad of kun je met je code je huidige free Spotify account niet activeren? Wil je het eens proberen via deze pagina?
Ik heb nog niet eerder een code gehad nee. En als je naar de bijgesloten afbeelding kijkt zie je dat het wel aan staat.

Als ik het via de link probeer die je me hebt gegeven krijg ik deze error: De gegevens worden niet herkend. Als deze wel overeen komen, neem contact op met onze klantenservice.

Ik denk niet dat ik iets verkeerds doe.
Reputatie 7
Badge +24
Wat gek dat dat niet lukt. Als je nog niet eerder een code hebt gekregen, kun je deze normaal via de link aanvragen. Ik kan dit wel voor je doen en hiervoor heb ik wat gegevens van je nodig. Je ontvangt zo een privébericht van me. Beantwoord je die? Dan help ik je verder.
Reputatie 7
Badge +24
Hi @Ricardo1567, ik heb 2 dagen terug een privébericht gestuurd met de gebruikersnaam die bij ons bekend is voor je Spotify Premium. Kom je er daarmee uit?

Reageer