Beantwoord

Spotify premium bij bestaand account geen activeringscode

• 22 september 2015
  • 4 reacties
  • 307 keer bekeken

Beste KPN,

Geweldige actie (50% korting voor 4 maanden spotify premium + 1500mb boven me bundel) en ook super handig dat je dit gewoon via mijnKPN app kunt doen echter was het wel onduidelijk hoe ik dan mijn account mij spotify activeer (staat nergens in de app aangegeven).

Dus ben ik zelf opzoek gegaan en op jullie site stond dat ik deze eerst moet activeren met een code, wanneer ik deze wil aanvragen krijg ik de melding dat mijn 06 nummer onbekend is.

Zouden jullie mij hier aub zsm mee kunnen helpen? Een mail ontvangen met een code is ook prima!

Dank,
Aldo
icon

Beste antwoord door AVH88 22 september 2015, 20:35

Update: 90min na oorspronkelijke aanvraag was het ineens wel mogelijk en werd mijn 06 wel herkend, heb inmiddels een code binnen.

Als tip zou ik ergens vermelden dat het 1-2 uur duurt voordat je een code ontvangt, puur voor toekomstige klanten!

Verder top
Bekijk origineel

4 reacties

Update: 90min na oorspronkelijke aanvraag was het ineens wel mogelijk en werd mijn 06 wel herkend, heb inmiddels een code binnen.

Als tip zou ik ergens vermelden dat het 1-2 uur duurt voordat je een code ontvangt, puur voor toekomstige klanten!

Verder top
Kan ik het dan alleen op mijn iphone gebruiken of ook op meedere apperaten thuis ook niet niet bij kpn aangesloten  ipad en imac??

Reputatie 7
Badge +24
; welkom op het forum van KPN! Je kunt het spotify account ook gebruiken op andere apparaten, zoals je iPad 🙂. Het gaat om een abonnement dat via ons loopt, maar een account bij spotify zelf. Kom je er zo uit? 

; goed om te lezen dat het inmiddels gelukt is! Het kan soms even duren inderdaad, dat was handiger geweest als je het van tevoren geweten had inderdaad. Dank voor je reactie hierover en veel luisterplezier! 

Cindy_ schreef op 29 okt '15 om 15:09u
; welkom op het forum van KPN! Je kunt het spotify account ook gebruiken op andere apparaten, zoals je iPad Smiley Vrolijk. Het gaat om een abonnement dat via ons loopt, maar een account bij spotify zelf. Kom je er zo uit? 

; goed om te lezen dat het inmiddels gelukt is! Het kan soms even duren inderdaad, dat was handiger geweest als je het van tevoren geweten had inderdaad. Dank voor je reactie hierover en veel luisterplezier! 

@cindy_ Bedankt voor je antwoord. Ik weet nu genoeg. Gaat goede komen. Grt Maicol

Reageer