Vraag

Spotify premium doet het niet meer na verlengen abonnement

• 21 november 2016
  • 2 reacties
  • 161 keer bekeken

Beste, sinds 17 november is mijn kpn abonnenent verlengd naar een groter pakket met gratis spotify premium. Hiervoor had ik ook spotify via kpn. Maar sinds 18 november heb ik wlleen nog maar spotify free. Moet ik wachten op een code oid? Ik heb hier afgelopen jaren nooit last van gehad.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hallo Doortje, dat hoort niet zo te gaan. Normaal loopt je Spotify Premium gewoon door. Rot dat dit toch niet het geval is.
Vanochtend was er toevallig een collega bij me die vroeg of ik dit ook voorbij zag komen op het forum, omdat zij 3 klanten had die er last van hadden. Ik vermoed dat er bij meerdere klanten iets niet helemaal goed gaat.

Het lijkt me goed dat ik met je mee kijk wat er aan de hand is en hoe we dit kunnen oplossen natuurlijk. Hiervoor wil ik graag gegevens van je hebben. Beantwoord je zo het privébericht dat je van me ontvangt? Ik hoop je hierna snel duidelijk te hebben wat er aan de hand is.
Reputatie 7
Badge +24
Ben je via een andere weg geholpen, Doortje? Als ik je nog kan helpen, stuur dan je gegevens nog even toe naar me!

Reageer