Beantwoord

Spotify Premium gestopt

  • 7 augustus 2015
  • 2 reacties
  • 585 keer bekeken

Hallo,

Ik gebruikte al een paar maanden Spotify Premium op mijn iPhone 6, was er erg blij mee etc. Maar nu doet hij het een klein weekje al niet. Als ik bij mijn accountgegevens kijk zie ik dat ik een Free account heb, terwijl dit voorheen niet zo was.

Mijn vraag is wat ik hieraan kan doen en wat de oorzaak is.

Groetjes

icon

Beste antwoord door Cindy_ 11 augustus 2015, 16:37

; zojuist heb ik je een privébericht toegestuurd. Het niet kunnen gebruiken van Spotify Premium heeft te maken met de wisseling van het abonnement. Mocht je hier verdere vragen over hebben, stel ze gerust! 
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
; welkom op het forum van KPN! Spotify vind ik ook super handig, wat gek dat jouw account het ineens niet meer doet. Ik wil het voor je nakijken hoe dit kan. Wil je me hiervoor een aantal gegevens toesturen? Graag ontvang ik een privébericht met hierin je 06-nummer, postcode en huisnummer en dan ga ik ermee aan de slag. 

Reputatie 7
Badge +24
; zojuist heb ik je een privébericht toegestuurd. Het niet kunnen gebruiken van Spotify Premium heeft te maken met de wisseling van het abonnement. Mocht je hier verdere vragen over hebben, stel ze gerust! 

Reageer