Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Spotify Premium gratis bij mobiel abonnement?

Hallo,

Kan ik gebruik maken van gratis premium spotify in combinatie met mijn mobiele abonnement?

Mvg Maurice
icon

Beste antwoord door Koen 7 januari 2018, 11:45

Hoi Maurice, welkom op het forum! Wat @gjtm aangeeft klopt precies. @ChrisWissink heeft in deze forumpost precies op een rijtje gezet bij welke abonnementen Spotify Premium inbegrepen is. Als je Spotify Premium hebt ontvang ik graag een reactie op m'n privébericht : ik zorg er dan voor dat je een activatiecode ontvangt!

Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 4
Badge +5
Spotify premium is alleen gratis wanneer je nog bepaalde oudere alles in 1 pakketten hebt van voor 4 juli 2017. Als dit het geval is zie je in mijnkpn onder je thuis product Spotify Premium ook als gratis dienst staan.
Reputatie 6
Badge +21
Hoi Maurice, welkom op het forum! Wat @gjtm aangeeft klopt precies. @ChrisWissink heeft in deze forumpost precies op een rijtje gezet bij welke abonnementen Spotify Premium inbegrepen is. Als je Spotify Premium hebt ontvang ik graag een reactie op m'n privébericht : ik zorg er dan voor dat je een activatiecode ontvangt!
Reputatie 6
Badge +21
Hoi Maurice, aangezien we niks meer van je gehoord hebben neem ik aan dat alles nu duidelijk is! Als er in de toekomst weer een keer iets is weet je ons te vinden.

Reageer