Beantwoord

spotify premium is weg

  • 3 February 2020
  • 7 reacties
  • 308 keer bekeken

Hoi, de spotify op de mobiel van mn dochter werkt ineens niet meer, (nr eindigt op 084) staat wel op het abonnement dat spotify Premium actief is

icon

Beste antwoord door RebeccaP 3 February 2020, 20:13

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @RebeccaP , Welkom op ons Forum! Top dat je je gegevens hebt ingevuld op je profiel, nu kon ik meteen met je meekijken. Klopt het dat je ondertussen al een activatiecode hebt gekregen van een van mijn collega's? Laat het maar weten als ik nog iets voor je kan betekenen. :wink:

Hoi Lisa, jaaaa helemaal geweldig! Wat een super snelle reactie van jullie kant zeg. Jullie hebben mn dochter weer helemaal gelukkig gemaakt! Super bedankt :smiley:

Reputatie 7
Badge +17

@RebeccaP Haha, Spotify is altijd zo gepiept, dus die pakken we snel op. Top dat het zo snel is opgelost! Fijne avond verder:hugging:

Spotify staat weer op free... help. Weer is die premium weg 

Hoi, de spotify op de mobiel van mn dochter werkt ineens niet meer, (nr eindigt op 084) staat wel op het abonnement dat spotify Premium actief is

Spotify staat weer op free... help. Weer is die premium weg 

 Laat maar hij doet het weer...pfff

 

Reputatie 7
Badge +17

Aaah @RebeccaP wat top dat je een gil geeft in dit topic.:lollipop: Helaas was ik niet aan het werk gisteren. Tip; maak altijd een nieuw topic aan, want hij verschijnt nu alleen in mijn ‘bak’ en niet in die van mijn collega's. Wat gek trouwens dat Spotify ineens op ‘Free’ stond (ง'̀-'́)ง. Waaraan merkte je dat hij op ‘Free’ stond i.p.v. ‘Premium’? Dit lijkt me namelijk niet de bedoeling. Hoe heb je het uiteindelijk opgelost? :thinking:

Reageer