Spotify Premium Mobiel slechts 1 device tegelijk?

• 16 oktober 2014
  • 5 reacties
  • 876 keer bekeken

Ik wil graag van mijn huidige Spotify premium account overstappen op een Spotify Premium accout van KPN.

Nu zie ik dat bij KPN je gebruikersnaam op één device tegelijkertijd te gebruiken is, in tegenstelling tot bij Spotify zelf.

Hierdoor is het volgens mij niet mogelijk om bv muziek die ik fysiek op mijn computer heb staan te synchroniseren met bv mijn mobiel. Voor deze procedure moet je namenlijk op het zelfde netwerk op bijde apparaten ingelogd zijn. klopt dit?

Tevens zou ik graag willen weten of er nog meer verschillen of addertjes onder het gras zijn tussen Spotify Premium en Spotify Premium van KPN.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Ik heb het nog even nagekeken op het forum van Spotify en daarbij wordt aangegeven dat de synchronisatie wel mogelijk zal zijn op meerdere apparaten, maar dan wel met het maximum van 3 apparaten tegelijkertijd.
Volgens mij praten we niet over het zelfde!

Om muziek die ik fysiek (dus niet via Spotify verkregen) op mijn computer heb staan en aan Spotify heb toegevoegd ook aan mijn andere device toe te voegen moet je synchroniseren. Deze muziek zal niet gesynchroniseerd worden als bv de telefoon via het mobiele netwerk is verbonden en de computer op het thuis netwerk. Dit doe je door bijde devices tegelijk op je thuis netwerk aan te zetten waarna je deze muziek ook op je andere device beschikbaar is. Dit word synchroniseren genoemd!

Reputatie 7
Badge +12
De synchronisatie verloopt online en zal dus beperkt zijn tot 1 apparaat tegelijkertijd.

Houd dit in dat als ik 1 van de twee apparaten op offline zet maar ze wel op het zelfde netwerk zitten ik toch kan synchroniseren?
Reputatie 7
Badge +12
Met Spotify Premium is het mogelijk om met 1 apparaat online te zijn. Wel is het zo dat de offline playlijsten op maximaal 3 verschillende apparaten tegelijk gebruikt kunnen worden met een maximum van 3333 nummers per playlist.

Reageer