Beantwoord

Spotify Premium op macbook niet gevonden

• 17 februari 2018
  • 2 reacties
  • 48 keer bekeken

Beste KPN,

Sinds december 2017 heb ik een Sim Only abonnement afgesluiten bij KPN en via de mobiele app Spotify Premium geactiveerd. Op mijn mobiele telefoon in de app van Spotify gaat dit prima.

Op mijn Macbook blijft hij aangeven dat ik alleen Spotify Free heb, ondanks meerdere keren opnieuw afsluiten, opstarten en inloggen. Kunnen jullie mij hiermee helpen?
icon

Beste antwoord door Koen_1 23 februari 2018, 16:15

Bedankt voor je privébericht @TessaKers! Ik heb zojuist een nieuwe Spotify Premium activatiecode voor je aangevraagd: je kunt 'm binnen 24 uur per sms verwachten. Met deze code kun je je account opnieuw Premium maken 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @TessaKers, welkom op het forum! Wat een lastig probleem! Kun je controleren of je op je Macbook met dezelfde gebruikersnaam ingelogd bent als op je telefoon? Als je met de juiste gebruikersnaam inlogt is er mogelijk iets mis met de Premium status van je Spotify account. Kun je me in dat geval een reactie op m'n privébericht sturen? Ik help je dan verder 🙂
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor je privébericht @TessaKers! Ik heb zojuist een nieuwe Spotify Premium activatiecode voor je aangevraagd: je kunt 'm binnen 24 uur per sms verwachten. Met deze code kun je je account opnieuw Premium maken 🙂

Reageer