Beantwoord

Spotify Premium opeens weg?

  • 3 April 2019
  • 1 reactie
  • 1343 keer bekeken

Ik heb al tijd spotify gehad.. nu met extra mobiel etcc is het weg.. Vaag want was gratis
Mijn vraag is of dat niet weer aan kan.. Ben al zolang lid van de club.. Kijk maar na **********@hetnet.nl compleet plus 2 maal abbo mobiel.. Betaal 145e gemiddeld per maand
Maar ik hoorde na telefonisch contact iemand Yes.. Roepen na de mobiel extra contractl erbij.. Voel me er achteraf gezien ingetuind

Mvgrt k van den wijngaard


*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door Susan_ 5 April 2019, 11:48

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Bunbun, goed dat je jouw vraag hier stelt!

Ik heb meteen even voor je gekeken, en zie op dit moment geen abonnement waarbij Spotify bij inbegrepen zit. Voorheen had je een Alles-i-1 Standaard pakket, waarbij het wel inbegrepen zat. Echter is dat pakket in september 2018 omgezet naar Internet en TV. Bij Internet en TV zit Spotify niet inbegrepen, dat had destijds ook vermeld moeten worden en staat ook op de bestelbevestiging. Het is dus niet dat Spotify onlangs is verwijderd, het kan wel zijn dat Premium na een controle omgezet is naar Free onlangs.

Maar binnen je huidige abonnementen, heb je geen Spotify Premium. Je kan het wel afnemen bij je abonnementen, meer informatie kan je hier vinden.

Reageer