Beantwoord

Spotify premium weg

  • 26 February 2019
  • 3 reacties
  • 289 keer bekeken

Sinds begin februari is mijn abonnement verlengd en iets bijgesteld. Heb uitdrukkelijk Spotify Premium erbij besteld. Op MijnKPN staat Spotify premium ook AAN. Maar op Spotify zelf sta ik als Free user aangemeld en krijg ik allemaal irritante reclames. Het lukt me niet om het zelf aan te passen.
icon

Beste antwoord door MikkelJuffermans 27 February 2019, 10:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Mikkel, welkom op het forum. Ik heb niet zo snel een verklaring voor je, maar ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Via de chat contact gekregen met een medewerker. Zij is het nagegaan en inderdaad gezien dat ik geen Spotify premium meer had, maar daar wel op geabonneerd was. Ze heeft direct een nieuwe activatie code gestuurd. Die had ik na een uurtje en nu is het hele probleem opgelost. Dank.
Reputatie 7
Badge +24
Top! Fijn om te lezen Mikkel. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.