Beantwoord

Spotify stopzetten lukt niet

  • 3 April 2021
  • 4 reacties
  • 165 keer bekeken

Hoi,

Als ik spotify premium wil stopzetten in Mijn KPN, krijg ik de melding Technische foutcode 52094

Ik heb op 30 maart via Mijn KPN aangegeven dat ik premium wil terugzetten naar free, maar we zijn nu enkele dagen verder en het is nog niet verwerkt, en als ik opnieuw naar Mijn KPN ga, staat deze nog op premium. Probeer ik het opnieuw stop te zetten, krijg ik dus bovenstaande technische foutcode.

Ik heb 2 medewerkers gesproken via chat. De een zegt dat de verwerking even duurt, de ander zegt dat het mogelijk tot eind van de maand duurt en dat ik dan pas kan switchen. Ik wil gewoon naar Spotify DUO, en dat kan alleen via Spotify zelf, maar op een online handeling om het terug te zetten naar free hoef ik toch geen maand te wachten? Straks werkt het na die maand ook niet. En op de vraag hoe ik in de tussentijd kan zien dat het is stopgezet, werd me gezegd dat ik af en toe zelf maar even in Mijn KPN moet kijken of ik nog steeds premium heb. Nou, dat is ook niet heel handig toch?

 

Hoe weet ik nu zeker dat het terug wordt gezet naar free? Ik zie wel meerdere mensen met foutcode 52094, ook al is dat vaak bij hun bundels. Ik wil het gewoon zeker weten, that's it. 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 4 April 2021, 16:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Ed81

Ik begrijp dat er onduidelijkheid is over de status van je opgezegde Spotify Premium account. Je hebt al via MijnKPN aangegeven dat Spotify Premium stopgezet moet worden: heb je van deze wijziging ook een bevestiging per e-mail ontvangen? Zo niet, vul dan je gegevens in jouw Forum profiel, dan kijk ik het voor je na.

Spotify Premium wordt binnen een maand teruggezet naar de gratis variant, Spotify Free. Dat regelen wij niet voor jou, maar Spotify zelf. Je kunt of in je Spotify account checken welk account je hebt (en of het al teruggezet is naar Spotify Free) of als je ineens reclame tussen de muzieknummers heen hoort, weet je ook dat het Spotify Free account actief is en je Spotify Duo kunt aanvragen!

Hi @Shyrin_ thanks voor je berichtje! Ik heb geen bevestigingsmail van die stopzetting ontvangen, en heb zojuist m’n gegevens in m’n profiel aangevuld. Wil je nog ff checken? Thanks!

Reputatie 7
Badge +16

Je opzegging van Spotify Premium is ontvangen, hoor: per 31 maart 2021 is deze optie bij ons stopgezet en ga je er ook niet meer voor betalen. Het is nu afwachten totdat het account omgezet wordt naar een Spotify Free account! Ik had het graag concreter voor je gemaakt, zeker omdat je er op wacht om het Spotify Free account om te kunnen zetten naar Spotify Duo… maar ik denk dat dit in maandelijkse batches van KPN naar Spotify gaat… :thinking:. Geniet in ieder geval tot het moment van omzetting van je gratis Premium account! :wink:

 

Thanks @Shyrin_ het is me helemaal duidelijk nu. Bedankt!! Grtjes!