Beantwoord

Spotify werkt niet

• 22 september 2015
  • 3 reacties
  • 313 keer bekeken

Beste KPN, ik heb van jullie een activeringscode gekregen voor spotify premium abo maar deze mijn account (free account) wordt niet om gezet naar een premium, ik heb dit zowel geprobeerd op de pc als op mijn telefoon en al meerdere malen in en uitgelogd, zouden jullie mij kunnen helpen ?
icon

Beste antwoord door Koen_1 28 september 2015, 20:46

Goedenavond emmm01,

Welkom op het forum!

Vervelend om te lezen dat jij dit probleem ook ervaart!

Daarom dezelfde vragen als die Cindy aan Spotify1 vroeg: staat Spotify Premium aan in MijnKPN, of zie je deze daar ook niet? Als je deze niet geactiveerd ziet staan, wil je die er dan aan toevoegen?

Met vriendelijke groet,

Koen

Bekijk origineel

3 reacties

Hier exact hetzelfde probleem... Ik heb ook meerdere malen in-en uitgelogd, maar het account blijft op "free" staan.
Reputatie 7
Badge +24
; wat lastig dat het niet werkt, zoals het wel zou moeten! Staat Spotify Premium aan in MijnKPN, of zie je deze daar ook niet? Als je deze niet geactiveerd ziet staan, wil je die er dan aan toevoegen? 

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond emmm01,

Welkom op het forum!

Vervelend om te lezen dat jij dit probleem ook ervaart!

Daarom dezelfde vragen als die Cindy aan Spotify1 vroeg: staat Spotify Premium aan in MijnKPN, of zie je deze daar ook niet? Als je deze niet geactiveerd ziet staan, wil je die er dan aan toevoegen?

Met vriendelijke groet,

Koen

Reageer