Beantwoord

Spotify werkt niet meer

  • 14 december 2016
  • 4 reacties
  • 217 keer bekeken

Beste KPN,

Sinds een aantal dagen werkt mijn spotify account niet meer.
Deze is van premium ineens omgezet naar free.
Mijn vriendin had hier ook een aantal weken geleden last van en kreeg een nieuwe activatie code toegestuurd en vervolgens zou iedereen met deze storing dit krijgen via de mail.
Ik heb helaas niks ontvangen en mijn oude code heb ik ook niet meer.
icon

Beste antwoord door Justin_ 16 december 2016, 14:37

Ha Patrick, bedankt voor je reactie op mijn privébericht! Ik zie dat je de activeringscode inmiddels ontvangen hebt en daarmee een Spotify account hebt aangemaakt.

Ik wens je veel luisterplezier 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Welkom op het forum, Patrick! Ik zoek graag uit waarom je Spotify Premium opeens is teruggezet naar Free. Als je binnen jouw huidige abonnement recht hebt op Spotify Premium, stuur ik je uiteraard een nieuwe activeringscode :)

Reageer je op m'n privébericht? Dan ga ik voor je aan de slag.
Reputatie 7
Badge +22
Ha Patrick, bedankt voor je reactie op mijn privébericht! Ik zie dat je de activeringscode inmiddels ontvangen hebt en daarmee een Spotify account hebt aangemaakt.

Ik wens je veel luisterplezier 🙂
Hartstikke bedankt ! Hij werkt weer prima!
Reputatie 7
Badge +22
Top!

Reageer