Beantwoord

Stalking van 6661

• 27 november 2016
  • 5 reacties
  • 424 keer bekeken

Krijg aanbiedingen van KPN voor vakantiebundel, geldig tot augustus 2016. Om hier af te komen volgens bericht moet ik STOP smssen naar 6661. Dit helpt echter niets. Als ik geen verbinding heb met KPN GSM-netwerk dienst, komen de berichten toch. Kennelijk via wifi. Ik wist niet dat SMS ook met wifi werkt??
Het gaat over perpaid KPN op een Acer Z520. Hoe kom ik hier vanaf?
Harold

Admin: bericht verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Justin_ 30 november 2016, 10:49

Hoi Harold, welkom op het forum! Ik kan me voorstellen dat deze smsberichten vervelend zijn.

Je hebt van mij een privébericht ontvangen. Reageer je daarop, dan ga ik op zoek naar een oplossing :)
Je hebt nog niet gereageerd op m'n privébericht, Harold. Betekent dit dat je inmiddels geen smsberichten meer ontvangt?
Als ik nog iets voor je kan doen, zie ik je reactie graag tegemoet.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Harold, welkom op het forum! Ik kan me voorstellen dat deze smsberichten vervelend zijn.

Je hebt van mij een privébericht ontvangen. Reageer je daarop, dan ga ik op zoek naar een oplossing 🙂
Reputatie 7
Badge +22

Je hebt van mij een privébericht ontvangen. Reageer je daarop, dan ga ik op zoek naar een oplossing :)
Je hebt nog niet gereageerd op m'n privébericht, Harold. Betekent dit dat je inmiddels geen smsberichten meer ontvangt?
Als ik nog iets voor je kan doen, zie ik je reactie graag tegemoet.
Vandaag weer meer dan 10 berichten moeten opruimen. Vorige keer liep zelfs de SIM kaar vol.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Harold, vervelend dat je vandaag weer berichten hebt ontvangen 😞 Ik heb dit probleem opnieuw aangekaart bij onze Technische Dienst. Zij gaan nu op zoek naar een oplosssing. Het vermoeden is dat er iets misgaat in één van onze achterliggende systemen.

Binnen 5 werkdagen geven ze je per sms of telefonisch een update.
U (iemand van KPN) liet op 14 december een voicemail achter, zeggende dat de technische mensen sinds 1 december slechts 1 bericht konden waarnemen. We hebben er vele sindsdien gehad en ook weggegooid omdat we een waarschuwing kregen den de SIM kaart volliep.
Deze staan nog op te telefoon:
11 december om 10:31
13 december om 8:13
15 december (vandaag) 9:42 en 16:23
Ongetwijfeld komen er meer 😞

Reageer