Beantwoord

Storing op mast 7495RJ

  • 15 juni 2014
  • 2 reacties
  • 1393 keer bekeken

Goedemorgen KPN,

Ik wil via deze weg een storing melden op de mast naar welke ik verbind vanaf 7495RJ-24. Melden via 0800-0105 gaat niet, omdat de verbinding er uit klapt. Al enkele dagen zijn we (verschillende telefoons op het kpn netwerk, medebewoners en buren) hier slecht bereikbaar en kunnen we moeilijk uitbellen. Soms helemaal geen verbinding, en soms klapt deze eruit na enkele seconden/minuten uit, met even wat ruis/vervormde spraak aan mijn kant gevolgt door een piep en verbroken verbinding. De andere kant van de lijn valt meteen stil en verbreekt.

Graag een oplossing voor dit probleem.

Met vriendelijke groet

icon

Beste antwoord door Heine 16 juni 2014, 14:50

Beste Kaajs001, 

Uit het privébericht dat je hebt gestuurd is gebleken dat het hier niet om KPN Mobiel aansluitingen gaat. Je kan de storing melden bij de Klantenservice van je eigen provider. 

Met vriendelijke groet, 

Heine

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Beste Kaajs001, 

Vervelend dat er momenteel geen goede verbinding mogelijk is. Kan je per privébericht je 06-nummer sturen? Dan kan ik er melding van maken en de Technische Dienst laten kijken naar de verbroken verbindingen. In afwachting van je bericht. 

Met vriendelijke groet, 

Heine

Reputatie 3
Badge +1
Beste Kaajs001, 

Uit het privébericht dat je hebt gestuurd is gebleken dat het hier niet om KPN Mobiel aansluitingen gaat. Je kan de storing melden bij de Klantenservice van je eigen provider. 

Met vriendelijke groet, 

Heine

Reageer