Beantwoord

Storing Voicemail App

• 2 april 2016
  • 10 reacties
  • 749 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +22
Helaas hebben wij een fout gevonden in de Voicemail app software-update van 30 maart 2016 (alleen toegankelijk voor voormalig Hi klanten). Tot wij dit hebben opgelost is het mogelijk om je Voicemail te beluisteren via 1233. Onze excuses voor het ongemak. Wij werken hard om te zorgen dat je de app zo snel mogelijk weer kunt gebruiken. Zodra de nieuwe update beschikbaar is kun je weer gebruikmaken van de app.

Werkt je app nog? Dan is de update niet uitgevoerd en kun je gewoon gebruik blijven maken van de app.

icon

Beste antwoord door Allart 13 april 2016, 13:37

Je kunt de Voicemail app (alleen toegankelijk voor voormalig Hi klanten) weer gebruiken nadat je de laatste software-update hebt uitgevoerd. Deze is nu beschikbaar in de App Store en de Play Store. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Je kunt de Voicemail app (alleen toegankelijk voor voormalig Hi klanten) weer gebruiken nadat je de laatste software-update hebt uitgevoerd. Deze is nu beschikbaar in de App Store en de Play Store. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Reputatie 7
Badge +13

Erik_ schreef op 13 apr '16 om 11:34u

Dank je voor het melden @Francois !

@John11 als het goed is kun je voicemail app nu weer downloaden vanuit je Mijn Apps overzicht.

graag gedaan  

;)

Erik_ schreef op 13 apr '16 om 11:34u
Dank je voor het melden @Francois !

@John11 als het goed is kun je voicemail app nu weer downloaden vanuit je Mijn Apps overzicht.

Hoi Erik,

dank je wel voor je service

met vriendelijke groet John

Reputatie 7
Badge +27
Dank je voor het melden !

als het goed is kun je voicemail app nu weer downloaden vanuit je Mijn Apps overzicht.

Reputatie 7
Badge +13

Erik_ schreef op 10 apr '16 om 14:43u

Hoi John, welkom op het forum! Als de app op dit moment verwijderd is, is het niet mogelijk om je een melding te geven als er een nieuwe versie beschikbaar is. Dit kan alleen als de app nog op je toestel staat, dan krijg je meldingen vanuit de Appstore als er updates zijn.

Helaas is nog niet bekend wanneer de nieuwe versie beschikbaar zal zijn. Ik kan je op dit moment dan ook alleen aanraden af en toe de Appstore te checken of er al een nieuwe versie is.

Voicemail app werkt weer

Reputatie 7
Badge +27
Hoi John, welkom op het forum! Als de app op dit moment verwijderd is, is het niet mogelijk om je een melding te geven als er een nieuwe versie beschikbaar is. Dit kan alleen als de app nog op je toestel staat, dan krijg je meldingen vanuit de Appstore als er updates zijn.

Helaas is nog niet bekend wanneer de nieuwe versie beschikbaar zal zijn. Ik kan je op dit moment dan ook alleen aanraden af en toe de Appstore te checken of er al een nieuwe versie is.

Door de fout melding had ik de app verwijderd. ik kan hem nu niet meer opnieuw installeren foutcode 504. krijgen we dan als klant een melding dat er dan weer een nieuwe versie klaar staat?

Reputatie 4
Badge +2
Citaat "Wij werken hard om te zorgen dat je de app zo snel mogelijk weer kunt gebruiken".
Dat punt is in mijn optiek 2 dagen geleden al verstreken.
Reputatie 4
Badge +2
Waarom is er dan niet voor gekozen om de oude versie in te stellen als een "update" voor de "niet werkende versie".
Nu zit een groot gedeelte van de gebruikers met de gebakken peren.
Reputatie 7
Badge +30
Dus, blijkbaar werkt de oude versie nog? Waarom is het kan ik hier de .APK van de oude versie downloaden?

Reageer