Beantwoord

Tarieven data buiten bundel

  • 13 September 2019
  • 2 reacties
  • 152 keer bekeken

Ik heb een databundel per 30 juni 2019 afgesloten voor 50GB. Omdat ik tijdens gebruik erachter kom dat dit te weinig is voor mij, heb ik per 5 september 2019 verhoogd naar 100GB, maar dit gaat pas in per 1 oktober. Inmiddels zit ik op 42 GB voor 17 dagen resterend. Mijn vraag is: ik zie extra bundels van 1GB voor EUR 7.99 maar wat kost het als ik buiten mijn gebruik van 50GB ga en geen databundel bijkoop?

Admin: titel aangevuld i.v.m. duidelijkheid
icon

Beste antwoord door Noordzee 15 September 2019, 18:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Op de website van KPN lees ik alleen dit :

Info extra kosten

Als je je internetbundel hebt verbruikt, blijf je bij KPN gewoon online zonder extra kosten. Wel verlaagt je internetsnelheid naar 64 Kbit/s download- en 32 Kbit/s uploadsnelheid tot het einde van de maand. Daarmee kun je nog gewoon berichten versturen via WhatsApp. Als je door je minuten en sms'jes heen bent, betaal je per minuut en sms een hoger tarief.
  • Buitenbundel bellen: € 0,23 per minuut
  • Buitenbundel sms'en: € 0,07 per sms

Toch maar een extra bundel?:

Activeer een Extra Bundel

Ben je deze maand iets te snel door je MB’s gegaan? Dan is een eenmalig Extra Bundel wellicht een goede oplossing voor jou.

Hoe zet je Extra Bundel aan?
  1. Ga naar MijnKPN
  2. Kies in het menu ExtraOpties en dan Extra Bundels
  3. Selecteer de Extra Bundel naar keuze
  4. Je ontvangt een SMS wanneer de bundel geactiveerd is
Reputatie 7
Hoi @AEX65, welkom op het forum. Wat Noordzee zegt klopt inderdaad, als je de 50GB van jouw bundel hebt gebruikt kan je het internet blijven gebruiken maar met een verlaagde snelheid. Daarvoor hoef je niets bij te betalen, als je op dezelfde snelheid verder wilt kan je een extra bundel activeren zoals je al zag. Weet je daarmee voldoende?