Beantwoord

Tekst voicemail weg na verlenging rinkeltijd

  • 15 September 2019
  • 10 reacties
  • 180 keer bekeken

Ook ik ben dus mijn voicemail kwijt en krijg een standaard tekst. Zou je mij kunnen helpen om mijn voicemail weer terug te krijgen. Misschien heb je een trucje dat ik het zelf kan doen. Bedankt vast
icon

Beste antwoord door Noordzee 15 September 2019, 21:57

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Heb je soms jouw nummer doorgeschakeld naar een ander nummer ?

Dan die doorschakeling eraf halen en dan weer opnieuw Voicemail aanzetten door te bellen naar 12331 of SMS AAN naar 1233.
Hallo Noordzee; het is net andersom. Een ander mobiel is doorgeschakeld naar mijn mobiel. Ik hoor graag van je of het effect hetzelfde is. Van de andere mobiel de doorschakeling eraf halen; zowel van deze als van mijn mobiel de voicemail opnieuw aanzetten. Is het ook mogelijk dat bij doorschakeling dan op mijn mobiel de voicemail van de andere mobiel wordt doorgegeven. Momenteel wordt mijn voicemail dan gebruikt. Bedankt zover in ieder geval.
Reputatie 7
Badge +28
OK,

Heb ik eerlijk gezegd nog niet eerder meegemaakt.
Maar ik verwacht dat het effect hetzelfde is. Doorschakelen en Voicemail blijkt geen goede combinatie te zijn.
Beste Noordzee. Ik heb een aantal pogingen gedaan, maar helaas niet gelukt. Ter lering en de vermaak even opsommen wat mijn handelingen waren: Ik heb op beide toestellen het nummer 12339 gebeld zodat voicemail was gestopt. Van het eerste toestel vervolgens het doorschakelen gestopt en het toestel uitgezet. Het 2e toestel vervolgens ook uitgezet. Het 1e toestel aangezet, de doorschakeling aangezet het nummer 12331 gebeld. Het 2e toestel aangezet, nummer 12331 gebeld en vervolgens met een 3e toestel het nummer van het 1e toestel gebeld. Vervolgens kreeg ik dus weer het standaardverhaaltje van voicemail op het 2e toestel Misschien ga ik verder nog wel wat prutsen. Wel moet ik er even bij zeggen dat het eerder wel is gelukt en het geen probleem heeft gegeven. Het probleem van nu is veroorzaakt omdat ik het opgegeven nummer (op jullie forum)heb gebeld met het 2e toestel om een verlenging van de rinkeltijd te krijgen om dat na 2x overgegaan werd overgeschakeld naar voicemail. Ik hoop dat bovenstaande duidelijk is en dat je er misschien nog wat aan hebt. Ik was in ieder geval blij met je hulp.
Ik vergeet nog te vragen of het mogelijk is de verlenging van de rinkeltijd te deleten. Misschien dat dan het probleem over is. Bedankt vast
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Hollinger,

Reactie heeft even geduurd, maar ik wilde graag even naar het slot van de Vuelta kijken. 🚴🏼🚴🏾🚴

Je kunt altijd de rinkeltijd weer aanpassen : **61*landcode + telefoonnummer**aantal seconden#
Maar dat is niet helemaal hetzelfde als verlenging deleten. De standaard rinkeltijd is trouwens 20 seconden.
Reputatie 7
Badge +28
Toevallig is er vandaag elders op het forum nog zo'n soort probleem ontstaan.
Daar bleek het eraf halen van de doorschakeling de oplossing:

Er stond op de 1 of andere manier een doorschakeling aan vanuit KPN waardoor ik geen normale voicemail en welkomstboodschap meer had.
Door ##002# te bellen is deze doorschakeling gedeactiveerd.


TOF Noordzee. Dat werkt dus. Dit is dus de oplossing Ben ik blij mee.
Nogmaals bedankt voor de moeite
Reputatie 7
Badge +28
Graag.gedaan. 👍
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Hollinger. Welkom op het forum! Ik zie dat Noordzee jou al heeft verder geholpen en het probleem inmiddels is verholpen. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden.

Reageer