Vraag

Telefonisch niet bereikbaar

  • 25 July 2020
  • 9 reacties
  • 225 keer bekeken

Badge

Mijn bereik is thuis altijd al slecht geweest maar de laatste weken geven mensen aan dat ik compleet onbereikbaar ben (alleen als ik thuis ben). 
 

Ik werk veel thuis en het kan niet zo zijn dat ik onbereikbaar ben. Als ik zelf wil bellen dan ga ik nu buiten staan. 
 

Er is de afgelopen maanden niets aan mijn woning veranderd (maar de bereikbaarheid was altijd al erg matig). 
 

Hoe kan ik ervoor zorgen dat dit (best grote) probleem wordt opgelost. 
 

HELP


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Badge +19

Dat is niet zo simpel zijn om op te lossen. Kijk hier eens of je ligging een beetje gunstig is wbt de zendmasten https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl/maps/zendmasten

Badge

Het ligt er net tussenin. 
 

Zelf kan ik alles via de WiFi doen. 
 

Maar mensen kunnen mij niet bereiken. 
 

kan kpn niet het signaal versterken of werkt dit niet zo simpel??

Badge +19

Een medewerker zal hierop reageren. Doorgaans binnen 48uur. Simpel is het niet. Een mast iets draaien gaat weer ten koste van anderen. En wat denk je van vergunningen etc. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Amoebe, welkom! Heb je inmiddels op een andere manier contact met ons gehad? Ontzettend vervelend dat je hier tegenaan loopt.. Wil je inderdaad je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s) als ik nog iets voor je kan doen? Kan je geen gebruik maken van bellen via wifi? Welke telefoon heb je? Daarnaast kan je eens proberen om je telefoon vast te zetten op 2G, in ieder geval om eens te testen of het daar beter van wordt.

Badge

Hoi Marcia,

 

ik heb mijn profiel aangepast. 
 

het gaat mij niet er niet zozeer om dat ik niet kan bellen maar wel dat ik niet bereikbaar ben. 
 

voor mijn werk moet ik bereikbaar zijn. 
 

als ik zelf wil bellen kan ik indd andere wegen bewandelen. 
 

Ik hoop dat je een oplossing kunt aandragen. 
 

Ik heb alles bij kpn en wil eigenlijk ook niet overstappen. 
 

 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Marcia,

 

ik heb mijn profiel aangepast. 
 

het gaat mij niet er niet zozeer om dat ik niet kan bellen maar wel dat ik niet bereikbaar ben. 

Voor mij is dit juist hetzelfde. Gebeld worden of bellen gaat op dezelfde manier. Dus als jij goed kunt bellen dan ben je ook goed bereikbaar ;-). Ik zie dat de dekking via 2G binnenshuis goed moet zijn. Dus zou jij inderdaad je iPhone eens vast willen zetten op 2G? Ik hoor graag of dit tot verbetering leidt!

Reputatie 7
Badge +30

Inhakend op jouw privébericht: ik zie dat je via instellingen, mobiel netwerk ‘bellen via wifi’ aan kunt vinken. Dat zou ik als eerste proberen. Mocht dat onverhoopt geen soelaas bieden, dan kan je via diezelfde stappen onder (ik denk) netwerkselectie kiezen of je 'm vast wil zetten op 2G. 

Badge

Ik ga het proberen met bellen via WiFi. 
 

mocht het niet het gewenste resultaat bieden dan meld ik mij weer!

 

bij voorbaat dank. 

Reputatie 7
Badge +30

Helemaal goed, ik ben benieuwd!