Beantwoord

Telefoon besteld maar nog geen bevestigingsmail ontvangen

  • 4 January 2020
  • 4 reacties
  • 1003 keer bekeken

Hallo,

Heb vanmorgen een telefoon besteld via de chat.

Maar nu heb ik nog geen bevestiging ontvangen kan dit kloppen? 

icon

Beste antwoord door Susan_ 6 January 2020, 11:34

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Joanne84, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Nadat je een bestelling hebt geplaatst, kan het enkele uren duren voordat je een bevestiging krijgt.. Maar uiteindelijk moet je hem zeker wel ontvangen. Heb je hem inmiddels na een dag nu wel binnen gekregen? Zo niet, dan kijk ik graag of het goed is gegaan in jouw geval. Wil je dan jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Geef je even een seintje wanneer ik je hier nog bij kan helpen?

Hoi Susan,

Nee heb nog steeds geen bevestiging ontvangen. 

 

Groetjes Joanne 

Reputatie 7
Badge +21

@Joanne84, ik zie inderdaad ook geen bevestiging terug. Wél zie ik op het 06-nummer een verlenging met toestel, die volgens onze gegevens vandaag ook geleverd gaat worden (of al geleverd is). Ik heb nu een kopie van het contract per e-mail gestuurd, kan je aangeven of je deze ontvangen hebt en of dit voor jou dan voldoende is voor nu (als bevestiging en bewijs van je contract)?

@Joanne84, ik zie inderdaad ook geen bevestiging terug. Wél zie ik op het 06-nummer een verlenging met toestel, die volgens onze gegevens vandaag ook geleverd gaat worden (of al geleverd is). Ik heb nu een kopie van het contract per e-mail gestuurd, kan je aangeven of je deze ontvangen hebt en of dit voor jou dan voldoende is voor nu (als bevestiging en bewijs van je contract)?

 

Hoi Susan, 

 

Heb deze ontvangen!👍

Heel erg bedankt voor alles. Het is goed zo 😁

Groetjes Joanne 

Reageer