Beantwoord

Telefoon geeft aan dat hij vergrendeld is

  • 23 November 2019
  • 16 reacties
  • 222 keer bekeken

Ik heb een nieuwe telefoon gekocht ,maar mijn simkaart geeft aan dat hij vergrendeld is wat kan ik daar aan doen

hij doet het wel in mijn oude telefoon

icon

Beste antwoord door Jantjetrientje 24 November 2019, 14:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Jantje, welkom op het forum. 

Is je nieuwe telefoon wel simlock vrij? Kan het me haast niet voorstellen dat het niet zo is, maar ik vraag het voor de zekerheid. Zou je eventueel hier een foto willen plaatsen van wat je precies ziet? 

 

Reputatie 7
Badge +24

Duidelijk, dat is gewoon je pincode. Ik neem dat dit een KPN simkaart is? Mocht je je pincode niet meer weten, voer het 3 keer verkeerd is, dan moet je je pukcode invoeren. Die kan ik voor je achterhalen na een verificatie. Daarna kun je weer een nieuwe pincode instellen.

Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin de naam van de contractant, postcode en huisnummer, geboortedatum, laatste 4 cijfers van de bankrekening en het 06-nummer? Deze gegevens worden niet openbaar overigens. 

 

Ik weet mijn sym en pukcode wel , maar ik kan niets intoetsen op mn nieuwe telefoon

Reputatie 7

Dus je kunt je pincode niet ingeven via dat numerieke toetsenbord?

Wat is het merk en type van die telefoon?

Zo te zien was je wel al ingelogd op de telefoon, waarom ging de telefoon vragen om de pincode?

Reputatie 7
Badge +24

Dus je kunt je pincode niet ingeven via dat numerieke toetsenbord?

Wat is het merk en type van die telefoon?

Zo te zien was je wel al ingelogd op de telefoon, waarom ging de telefoon vragen om de pincode?

:point_up_tone5:

Wileyfox swift 2

Dit geeft hij nu aan tijdens het opladen , maar kan niets aanklikken

Reputatie 7

Hmmm, daar lees ik meerdere berichten over van mensen die aangeven dat touch input regelmatig meerdere minuten niet werkt.

Heb je de telefoon al een keer uit en weer aan gezet?

Reputatie 7
Badge +24

Reageert het scherm helemaal nergens op? 

Nee

Reputatie 7
Badge +24

Dan is er iets mi met je toestel, op basis van de informatie hier. Heb je het bonnetje nog en zit je nog binnen 2 jaar? Dan kun je terecht bij de winkel/verkoper om het na te laten kijken. Ik gok dat je het toestel niet via ons hebt aangeschaft? 

Nee klopt ik ben gisteren bij kpn winkel in groningen geweest daar hadden ze niets voor mij onder de 100 euro .ik moet even overbruggen tot mn volgende abbonnement om te verlengen mn oude telefoon werkt niet goed meer,daar adviseerde de medewerker ga maar eens bij mediamarkt kijken vandaar mn huidige abonnement loopt volgend jaar april af

Reputatie 7
Badge +24

Wat voor toestel is dat precies? Als ik even meedenk rond die prijsklasse: misschien is dit iets?

Ik ga morgen wel weer naar kpn winkel in groningen misschien hebben zij een oplossing.

bedankt voor de moeite 

vr. Gr. Janny

Reputatie 7
Badge +24

Geen enkel probleem, graag gedaan!Â