Beantwoord

Telefoon gestuurd maar kreeg een e-mail niet ontvangen

  • 19 september 2018
  • 1 reactie
  • 32 keer bekeken

Ik heb een telefoon terug gestuurd maar kreeg een bericht dat het niet ontvangen is van KPN heel vreemd kunnen jullie voor mij kijken als het bij jullie ontvangen is bij jullie adress
Patricia nzenge
***** graag mijn hier over bellen alsjeblieft

Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door Erik_ 20 september 2018, 16:47

Hoi Patricia, welkom op het forum. Je geeft aan dat je een telefoon terug hebt gestuurd, maar dat deze door ons niet zou zijn ontvangen. Ik zie her dat er al een aantal keer contact is geweest hierover. Je toestel is inderdaad niet bij ons binnen gekomen. We hebben je gevraagd om het verzendbewijs naar ons op te sturen. Dat heb je ook gedaan, waarvoor dank, maar helaas is dat bewijs niet leesbaar. Er is nadien nog verder contact met je geweest hierover maar ik begrijp daaruit dat wij het toestel niet kunnen achterhalen en dat jij ook niet meer informatie hebt kunnen krijgen via PostNL.

Je hebt gisteren, na het plaatsen van je bericht hier, nog weer contact gehad met de klantenservice. Van daaruit is op dit moment nog een openstaande klacht/onderzoek. Dat betekent dat ik hier nu niet zoveel in kan betekenen. Er wordt vanuit de klacht/onderzoek verder contact met je opgenomen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Patricia, welkom op het forum. Je geeft aan dat je een telefoon terug hebt gestuurd, maar dat deze door ons niet zou zijn ontvangen. Ik zie her dat er al een aantal keer contact is geweest hierover. Je toestel is inderdaad niet bij ons binnen gekomen. We hebben je gevraagd om het verzendbewijs naar ons op te sturen. Dat heb je ook gedaan, waarvoor dank, maar helaas is dat bewijs niet leesbaar. Er is nadien nog verder contact met je geweest hierover maar ik begrijp daaruit dat wij het toestel niet kunnen achterhalen en dat jij ook niet meer informatie hebt kunnen krijgen via PostNL.

Je hebt gisteren, na het plaatsen van je bericht hier, nog weer contact gehad met de klantenservice. Van daaruit is op dit moment nog een openstaande klacht/onderzoek. Dat betekent dat ik hier nu niet zoveel in kan betekenen. Er wordt vanuit de klacht/onderzoek verder contact met je opgenomen.

Reageer