Beantwoord

Telefoon gevonden

Hallo,

Zojuist heb ik op straat een mobiele telefoon gevonden met een sim-kaart van KPN. Graag zou ik deze herenigen met zijn/haar eigenaar, maar aangezien de telefoon vergrendeld is wordt dit vrij lastig. Ik heb gelezen dat jullie aan de hand van de simkaart de eigenaar kunnen achterhalen? Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,
Jessica
icon

Beste antwoord door Bart_ 22 november 2018, 14:31

Dag Jesacis! Wat goed dat je dat hier meldt! Aan de hand van het simkaartnummer komen we inderdaad een heel eind. Het meest praktische is, denk ik, dat je met de telefoon naar één van onze winkels in de buurt gaat. Daar kan men direct aan de slag. Bij de gemeente inleveren kan uiteraard ook! Heel erg bedankt voor het melden!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Dag Jesacis! Wat goed dat je dat hier meldt! Aan de hand van het simkaartnummer komen we inderdaad een heel eind. Het meest praktische is, denk ik, dat je met de telefoon naar één van onze winkels in de buurt gaat. Daar kan men direct aan de slag. Bij de gemeente inleveren kan uiteraard ook! Heel erg bedankt voor het melden!
Reputatie 4
Badge +5
Bij veel telefoons heb je ondanks vergrendeld nog de optie Noodgeval, en dan optie
medische ID, waar als mensen dat hebben ingesteld vaak een telefoon nummer staat
dat je kan bellen.

Dit is eigenlijk bedoeld voor medisch personeel bij eerste hulp, maar vaak
staat er ook een contact telefoon nummer bij, wat je dan kan bellen als je
de telefoon gevonden hebt.

Reageer