Beantwoord

Telefoon inruilen

  • 21 september 2019
  • 2 reacties
  • 75 keer bekeken

Of ik mijn mobiel kan inruilen voor een nieuwe zou graag de Nieuwe Note10+ willen!

M.V.G Fabio
icon

Beste antwoord door PeterG 21 september 2019, 16:37

Als je je abonnement al kunt verlengen dan kun je met afbetaling (toestelkrediet) die nieuwe telefoon erbij nemen.
Of je koopt 'm gewoon los (dan dien je wel het hele bedrag in 1 X te voldoen bij de winkel). En stopt je huidige simkaart erin.

Verlengen, wat eigenlijk nieuw abonnement op bestaande aansluiting nemen is, kan v.a. 4 maanden voor de einddatum. (afh. van 1 of 2-jarig contract dus na 8 maanden of 1 jaar en 8 maanden).

Inruilen, dus geld voor je oude, doet KPN niet aan.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Als je je abonnement al kunt verlengen dan kun je met afbetaling (toestelkrediet) die nieuwe telefoon erbij nemen.
Of je koopt 'm gewoon los (dan dien je wel het hele bedrag in 1 X te voldoen bij de winkel). En stopt je huidige simkaart erin.

Verlengen, wat eigenlijk nieuw abonnement op bestaande aansluiting nemen is, kan v.a. 4 maanden voor de einddatum. (afh. van 1 of 2-jarig contract dus na 8 maanden of 1 jaar en 8 maanden).

Inruilen, dus geld voor je oude, doet KPN niet aan.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Fabiolievestro, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Helaas doen we inderdaad niet aan inruilen, dus wanneer je een nieuw toestel wil zal je die maandelijks, deels maandelijks én deels direct of in één keer moeten afbetalen. Dit kan, zoals Peter aangeeft, alleen als je al kan verlengen.

Je kan altijd je huidige toestel verkopen, misschien kan je er nog iemand blij mee maken én er nog wat voor vangen 😉

Heb je nog meer vragen? Dan hoor ik het graag!

Reageer