Vraag

Telefoon met HDMI kabel en adapter aan tv verbonden: Android werkt, Apple werkt niet

  • 28 November 2019
  • 4 reacties
  • 251 keer bekeken

Hallo,

Sinds kort hebben wij een HDMI kabel en adapter aangeschaft om onze telefoon met de tv te verbinden. Nu werkt alles top op mijn Samsung.

Maar mijn zusje ondervindt problemen met haar Iphone XR. Youtube afspelen werkt prima. Maar zodra ze Netflix of Videoland of NL ziet probeerd blijft het beeld zwart en horen we alleen geluid. Op haar telefoon blijft het wel gewoon doorspelen.

Enig idee wat dit probleem kan zijn.

 

Mvg,

Tessa

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board


4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Als ik het goed begrijp verbind u uw telefoon met de tv via een kabel? Zo ja: als dat bij Netflix en dergelijke niet lukt, dan zal dat ongetwijfeld te maken hebben met rechten. U zal niet het recht hebben om deze beveiligde streams af te spelen via de kabel op een ander apparaat. Bij Android is die beperking er misschien niet, bij iPhone wel, dat zou kunnen.

Waarom werkt u niet met een Chromecast? Dat werkt wel gewoon namelijk.

Hoi,

Bedankt voor het antwoord. Ja klopt.

En ik zou niet weten of dat het probleem is.

Bij een collega van ons ook met een iphone werkt het wel.

En anders word het inderdaad een chromecast aanschaffen.

Reputatie 7
Badge +24

Misschien heeft die collega een wat oudere versie van het toestel en / of software.

Reputatie 7
Badge +20

Ha @Tezzie_tessels Is het probleem inmiddels al opgelost? Of heb je nog hulp nodig? Laat het gerust weten! 

Reageer