Beantwoord

Telefoon niet leverbaar

  • 19 April 2019
  • 9 reacties
  • 1171 keer bekeken

Gisteren mijn abbo verlengd, helaas kreeg ik een mailtje dat het toestel niet leverbaar is 😞 kunnen jullie zien wanneer hij ongeveer weer leverbaar is? Gaat om de Huawei P30 Pro (128GB) Dual-SIM, Breathing Crystal
groetjes
icon

Beste antwoord door Marina_ 21 April 2019, 15:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Lisjer, Welkom op het forum. Begrijpelijk dat je graag een indicatie wilt van de bezorging van je nieuwe toestel. Helaas is dat niet duidelijk, maar we doen er alles aan om het toestel z.s.m. te leveren. Via deze pagina kun je de status van je bestelling volgen. Mocht je niet kunnen/willen wachten, dan kan ik je verlenging annuleren zodat je een aanvraag kunt doen voor een ander toestel. Zou je dan je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, je 06- nummer incl. klantnummer(s)? Dan kan het voor je in orde maken.
Dankjewel voor je reactie!
ik wil best nog wel even wachten maar het moet zeg maar geen levertijd van een maand zijn Haha ...
Reputatie 7
Badge +19
Gelukkig maar 🙂 De kans dat de levertijd een maand is schat ik klein in 😉 Mocht het je toch te lang duren, stuur mij dan gerust weer een bericht 🙂

volgens de Site is hij dr 26e leverbaar, mijn status is nog steeds niet
op voorraad . Kan hij vanaf de 26e ook bij mij geleverd worden?
Reputatie 7
Badge +19
@Lisjer, Ga ik voor je uitzoeken. Zou je daarvoor het klantnummer van je mobiele abonnement of ordernummer willen toevoegen aan je forumprofiel?
gedaan! @Marina_
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt @Lisjer, Zoals ik het lees komt er vrijdag een nieuwe voorraad binnen. Vrijdag of zaterdag ontvang je een bericht m.b.t. het bezorgen van jouw toestel. Als dit niet het geval is, stuur je dan weer een bericht? Dan ga ik er weer achteraan.
Super! Bedankt voor je moeite @Marina_