Beantwoord

Telefoon rekeningen betaald nu toch afgesloten

• 19 september 2016
  • 2 reacties
  • 780 keer bekeken

Hoi.

Ik heb 2 keer mijn telefoon rekening terug laten boeken, hierdoor liep ik 2 maanden achter met betalen.
Donderdag heb ik de rekeningen betaald, en van morgen kreeg ik een bericht dat mijn telefoon afgesloten is?!

Uw mobiele telefoon is afgesloten in verband met een betaalachterstand. Wilt u binnen 30 minuten weer worden aangesloten, ga dan naar kpn.com/betaalnu, log in met inlogcode d2eBz en betaal via iDEAL. Mvg. KPN

Wat moet ik nu doen? En ik was niet van plan om de aansluitingskosten te gaan betalen.
icon

Beste antwoord door Cindy_ 19 september 2016, 21:49

Hi @Annekedes1, welkom op het forum.

Wat gek dat je niet binnen 30 minuten bent aangesloten. Heb je beide facturen voldaan via de link? We sluiten je weer aan zodra het totaal achterstallig bedrag is voldaan. Als dat het geval is en je bent nog niet aangesloten, beantwoord je dan https://Ik wil aardig wat gegevens van je hebben, dus ik som ze hieronder even op.? Dan kijk ik met je mee wat er aan de hand is.

De kosten voor het heraansluiten worden op de volgende factuur in rekening gebracht. Als je een keer niet kunt betalen, dan kun je om uitstel vragen van het betalen van je factuur of om een betalingsregeling wanneer je het bedrag niet in 1 keer kunt betalen. In veel gevallen is dat mogelijk als je het op tijd aangeeft. Zo voorkom je de kosten voor het heraansluiten.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi @Annekedes1, welkom op het forum.

Wat gek dat je niet binnen 30 minuten bent aangesloten. Heb je beide facturen voldaan via de link? We sluiten je weer aan zodra het totaal achterstallig bedrag is voldaan. Als dat het geval is en je bent nog niet aangesloten, beantwoord je dan https://Ik wil aardig wat gegevens van je hebben, dus ik som ze hieronder even op.? Dan kijk ik met je mee wat er aan de hand is.

De kosten voor het heraansluiten worden op de volgende factuur in rekening gebracht. Als je een keer niet kunt betalen, dan kun je om uitstel vragen van het betalen van je factuur of om een betalingsregeling wanneer je het bedrag niet in 1 keer kunt betalen. In veel gevallen is dat mogelijk als je het op tijd aangeeft. Zo voorkom je de kosten voor het heraansluiten.
Reputatie 7
Badge +24
Hi @Annekedes1, ik heb geen bericht van je ontvangen. Ben je inmiddels weer aangesloten? Als je nog wel hulp nodig hebt, laat me dat dan weten!

Reageer