goede morgen ik heb de telefoon allang weg gedan ik heb bewijs dat het bij jullie is aan gekomen wel raar dat u nu zegt we hebben het niet ontvangen.
Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid
Beste antwoord door Noordzee
Bekijk origineelgoede morgen ik heb de telefoon allang weg gedan ik heb bewijs dat het bij jullie is aan gekomen wel raar dat u nu zegt we hebben het niet ontvangen.
Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid
Beste antwoord door Noordzee
Bekijk origineelHallo
Dat is wel raar inderdaad. Op zich zou je niets kunnen doen, want jij hebt niets fout gedaan.
Maar als je wilt dat dit probleem de wereld uit geholpen wordt, zou je hier een foto kunnen neerzetten van het verzendbewijs/ontvangstbewijs. Ik ga er vanuit dat er geen persoonlijke gegevens op staan zoals jouw naam of adres maar alleen een verzendnummer. Als er wel persoonlijke gegeven op staan, dan niet de foto hier plaatsen.
Een moderator wil het dan graag voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
En zet het nummer van het verzendbewijs in het veld opmerkingen…….
Hallo
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.