Beantwoord

Telefoon vraagt om simkaart terwijl simkaart geplaatst is

• 20 mei 2016
  • 3 reacties
  • 1598 keer bekeken

mijn telefoon vraagt steeds om de simkaart te plaatsen terwijl die erin zit! nu kan ik dus absoluut niet bellen kan het wezen dat het simkaartje stuk is?

Rianne mosselaar

* Admin: telefoonnummer verwijderd ivm privacybeleid forum + titel aangepast zodat je bericht beter is te vinden

icon

Beste antwoord door Justin_ 22 mei 2016, 13:18

Hoi , welkom op het forum! Vervelend dat je simkaart het niet meer goed doet :( Ik zie dat je inmiddels contact hebt opgenomen met onze klantenservice en dat er een nieuwe simkaart naar je is opgestuurd. Ik ga ervan uit dat je probleem daarmee opgelost is 🙂 Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het me dan vooral weten.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Grote kans dat je simkaart niet (meer) werkt inderdaad. Om uit te sluiten dat het niet aan je toestel ligt zou je er even een simkaart van iemand anders in kunnen drukken en kijken of hij dan wel werkt.

Als dit laatste het geval is ligt het dus aan je simkaart en zou ik een nieuwe aanvragen bij KPN.

Ps. vanwege privacy zou ik je 06 nummer weghalen uit dit topic. Medewerkers van KPN kunnen je nummer wel achterhalen aangezien deze aan je account gelinkt is.
Reputatie 4
Badge +5
hallo fammosselaar,

misschien een domme vraag maar heb je al geprobeert om de sim kaart opnieuw erin te schuiven en je telefoon opnieuw op te starten?

zo ja en het werkt dus nog niet, dan kan je indien je een abbonement hebt gewoon ff naar de KPN store voor een nieuwe simkaart, opsturen duurt nl over het algemeen 1 dag en als je pech hebt na het weekend.

suc6, je kan ook wachten op webcare......misschien hebben zij een betere oplossing

Reputatie 7
Badge +22
Hoi , welkom op het forum! Vervelend dat je simkaart het niet meer goed doet :( Ik zie dat je inmiddels contact hebt opgenomen met onze klantenservice en dat er een nieuwe simkaart naar je is opgestuurd. Ik ga ervan uit dat je probleem daarmee opgelost is 🙂 Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het me dan vooral weten.

Reageer