Beantwoord

Telefoon zoek geraakt bij PostNL

  • 12 November 2019
  • 7 reacties
  • 225 keer bekeken

Beste KPN,

mijn telefoon is ook zoekgeraakt bij PostNL. Onderzoek is ingesteld, maar er is nog steeds geen telefoon. Klantenservice kan mij niet verder helpen. Ik heb ook al een klacht ingediend, maar daar heb ik ook nog geen reactie op. Kan iemand mij nu eens verder helpen en zorgen dat mijn abonnement wordt verlengd en dat de telefoon wordt geleverd die ik had besteld? 
Alvast bedankt,

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 13 November 2019, 11:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hoi @Anoniem28 . Welkom op het forum.

Oei, wat vervelend! Het is dus erkend dat de PostNL het toestel is kwijtgeraakt? Het onderzoek loopt dus? Ik vrees dat we dit dan moeten afwachten. 

Wat bedoel je met verlengen? Was dit niet al gebeurt? 

Beste Erwin,

mijn abonnement zou van kpn compleet naar Hussel gaan. Maar ik verwacht dat dit pas gebeurt als ik mijn nieuwe telefoon ontvang. 
kpn heeft in een e-mail bevestigd dat ik na maximaal 1 week na het starten van het onderzoek mijn telefoon zou ontvangen of dat er een nieuwe bestelling zou worden geplaatst. Morgen zijn we twee weken verder en ik heb niets ontvangen en er wordt ook geen nieuwe bestelling geplaatst. Klantenservice geeft aan dat ik maar moet afwachten. 

Wat een ellende allemaal. Om geen valse verwachtingen te wekken moet ik je vertellen dat we waarschijnlijk eerst het onderzoek moeten afwachten. Zeker weten doe ik dat niet.

Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven? 

Hoi Erwin, Profiel is verder ingevuld. 

Dank voor de gegevens! Ik heb de status van jouw bestelling opgezocht en daar staat momenteel: 

Onderzoek

Wij vinden het vervelend om te melden dat uw <<toestel>>  met bestelnummer XXXX tijdens de bezorging is zoekgeraakt. Samen met PostNL hebben wij een onderzoek gestart om ervoor te zorgen dat we uw bestelling zo snel mogelijk bij u kunnen bezorgen. Via mail informeren wij u verder over de vervolgstappen.

De ervaring leert dat dit lang kan duren maar helaas heb ik geen middelen om het te bespoedigen. We weten in ieder geval zeker dat er een onderzoek loopt.  Excuses dat ik niks voor je kan doen!

Als je eind volgende week nog steeds geen update hebt, kun je me dat laten weten? 

 

Ik heb niks meer van je gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust!

Beste Erwin, uiteindelijk heeft kpn telefonisch contact met me opgenomen omdat ik een klacht had ingediend. Het onderzoek naar de telefoon was inmiddels afgerond (telefoon is niet teruggevonden) en mijn bestelling is geannuleerd door kpn. Ik kon zelf een nieuwe bestelling aanmaken of naar de winkel gaan. Verdere communicatie of informatie is niet gegeven. Geen excuus, geen compensatie etc. Inmiddels heb ik een nieuwe bestelling geplaatst en is mijn telefoon de volgende dag geleverd. 
Â