Beantwoord

Telefoon zoekgeraakt bij PostNL

  • 1 May 2019
  • 2 reacties
  • 1024 keer bekeken

Badge
Beste KPN,

Op 19 april heb ik mijn nieuwe telefoon besteld in de online verlengshop. Volgens de e-mails die daarop volgden zou ik deze de dag erna ontvangen. Helaas.. zaterdag geen nieuwe telefoon. De status in de Postnl app bleef op in sorteercentrum staan. Nadat er na het weekend nog steeds niks veranderde heb ik contact opgenomen met Postnl en daarna met KPN.

Een vriendelijke medewerkster vertelde mij dat ze een onderzoek zou instellen dat maximaal 5 werkdagen zou duren. Ze zou het persoonlijk in de gaten houden. Helaas heb ik tot op heden nog niets van KPN vernomen. Gisteren de klantenservice gebeld maar deze kon mij geen status van het onderzoek doorgeven. Via de chat helaas ook geen uitkomst.

Kan iemand mij hier verder helpen? Ik zou toch graag op korte termijn mijn nieuwe telefoon ontvangen!

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Bart_ 3 May 2019, 11:28

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Ha @tomdelleman Dat is bijzonder vervelend, zeg. Je hebt je gegevens al achtergelaten op je Forum Profiel, zag ik. Volgens mij is het inmiddels opgelost? De eerste order, waarbij het toestel niet is geleverd, is volgens mij geannuleerd en je hebt inmiddels via de winkel een verlenging laten doorvoeren. Klopt dat?
Badge
Hi @Bart_, klopt! Het is inmiddels opgelost.
Bedankt!

Reageer