Beantwoord

telefoongesprek opvragen

  • 28 November 2019
  • 5 reacties
  • 260 keer bekeken

Graag wil ik mij telefoon gesprekken opvragen die ik vanaf 23 nov heb gedaan met kpn mobiel medewerkers. Ik wil namelijk mijn mobiel in een keer aflossen i.v.m een nieuwe hypotheek maar blijkbaar kan of mag dit niet en waarom ???? Hun site zegt dat 

Ik wil deze gesprekken laten luisteren aan de verstrekker zodat dat ze kunnen horen dat dit niet aan mij maar aan kpn ligt

icon

Beste antwoord door D.Eggermont 4 December 2019, 09:02

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @D.Eggermont 

Als mede KPN klant kan ik uiteraard niets zeggen over je gesprekken met KPN mobiel medewerkers, maar het in één keer aflossen van een toestel krediet zou je online moeten kunnen regelen via deze pagina:

https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/aflossen.htm

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @D.Eggermont Ik kan me niet voorstellen dat je je toestelkrediet niet in één keer mag aflossen. Dat kun je, zoals RBxx al laat zien, zelf regelen via de site war hij naar verwijst. Waar loop je precies tegenaan? 

Hi Bart,

 

ik kon via de site wel de aanvraag doen maar kreeg never nooit een iDeal linkje gestuurd, het is via een grote omweg geregeld maar niet zo het zou moeten dus werken doet het niet helemaal, in totaal ben ik een week met veel telefoontjes ermee bezig geweest maar het is geregeld maar wel te laat dus zeker bedankt geen dankje kpn eerder tot ziens bij einde contract.

Deze tropic mag gesloten worden ik ben er klaar mee😭😭

Reputatie 7
Badge +20

Wat jammer dat het je zo veel tijd en moeite heeft gekost, @D.Eggermont Ik kan me voorstellen dat dit flink frustrerend is. 

Reageer