Beantwoord

Telefoonhoesje oranje leeuwinnen

  • 9 June 2019
  • 2 reacties
  • 468 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +4
Beste KPN,

Ik heb een vraag van mijn vrouw ofdat het niet mogelijk is voor KPN leden om de mooie telefoonhoes van de oranje leeuwinnen niet thuis bezorgd te krijgen,of een andere optie hebben , daar KPN toch weet welke klanten die ITV App heeft, als ze abonnee zijn, en die dus ook gebruikt wordt.
ook heb ik gezien dat de tefoonhoesjes alleen voor div types zijn, en die van mijn vrouw er niet bij zit
Dan hoef je ook niet naar een KPN winkel!, die trouwens bij ons niet in de buurt ligt.
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 11 June 2019, 15:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @ronald58 . Om maar meteen met de deur in huis te vallen: Helaas heb ik niet de mogelijkheid om de hoesjes te sturen. De actie is puur bedoeld voor de winkels.
Ik heb nog even snel de types voor je opgezocht. Dat zijn:

iPhone 6/7/8/X/Xs
Samsung Galaxy S9/S10
Huawei P30 pro.

Mocht je wel één van die toestellen hebben, is het advies om spoedig langs een winkel te gaan want op is op. 🙂
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust!