Ik belde met de helpdesk Mobiel KPN. Ik werd via een telecomfraude voor 34 euro extra aangeslagen. Iemand belde me mobiel 09061775 (een bekend fraudenummer, zo bleek later), hield me 20 seconden aan de lijn voordat ik de verbinding verbrak, en er kwam voor wel 34 belminuten à 1 euro/min op mijn rekening te staan! Duidelijk een systeemhack. Ik belde daarover gisteren 23 juni. De telefoniste zei dat KPN geen verantwoordelijkheid hiervoor kon nemen, dat ik beter moest opletten en dat ik mijn geld kwijt was. Ik belde vandaag met dezelfde helpdesk, kreeg een andere dame aan de telefoon die me netjes te woord stond, me in het gelijk stelde en wel het fraudebedrag crediteerde. Ik heb er een nacht slecht van geslapen en had al besloten KPN aan te klagen wegens medeplichtigheid aan criminele handelingen... Kunnen jullie dit soort miscommunicatie niet voorkomen?
Beste antwoord door RBxx
Bekijk origineel