Vraag

Terugvorderen gemaakte kosten droidboost

• 25 augustus 2016
  • 9 reacties
  • 488 keer bekeken

Mijn man heeft een ongewenst abonnement op zijn telefoon: droidboost. Zojuist heeft hij met de klantenservice gebeld en is het abonnement stopgezet. Echter gedurende lange tijd is er 5 euro per week via zijn abonnement geind. Kunt u mij zeggen hoe ik deze kosten kan reclameren?

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Kobusje, welkom op het forum! Onaangename verrassing om er ineens achter te komen dat je een dergelijk abonnement hebt. Ik kijk graag voor je wat we kunnen doen met betrekking tot de kosten. Je krijgt een privébericht van me. Reageer daarop, dan ga ik aan de slag.
Ik heb ook ineens gemerkt dat op mijn rekening internetdiensten van droidboost stonden.
Ik geoloog dat het gelukt is om het stop te zetten, maar kan kon mij helpen mijn geld terug te krijgen?

en hoe kan het dat kpn haar klanten niet waarschuwt voor deze "dienst" die meer van haar klanten raakt?

mvrgr
Ruurd
Reputatie 7
Badge +21
Hi @Ruurdvv, balen dat jij ook zonder dat je het wist dit abonnement had. Je geeft aan dat je het stopgezet hebt. Heb je je via http://www.payinfo.nl/ afgemeld? Stuur een reactie op m'n privébericht en ik kijk wat ik aan de gemaakte kosten kan doen!
Hallo,

Ook ik heb extra kosten gemaakt door de dienst droidboost. Hiervoor heb ik mij ook niet aangemeld maar er is wel geruime tijd elke maand 5 euro afgeschreven. Ook ik heb het inmiddels stop gezet via payinfo maar wat kan ik doen aan de gemaakte kosten? Kan ik ergens een aanmeld bewijs opvragen?

Mvg,
Reputatie 7
Badge +28
Welkom Harry, leuk dat je ons forum hebt gevonden!

Natuurlijk krijg jij ook hulp van ons. Reageer op mijn privébericht , dan ga ik voor je aan de slag.
Reputatie 7
Badge +24
@kobusje123, Erik is er een paar dagen vrij, maar hij heeft je maandag een privébericht gestuurd met hierin de ingevoerde coulance. Dit wordt op de volgende factuur verrekend.
Reputatie 7
Badge +28
Heb je op een andere manier contact met ons gehad, @HarrySchilder? Ik heb geen reactie op mijn privébericht gezien. Laat het me vooral weten als ik alsnog iets voor je kan betekenen.
Beste,

Sinds mei ongeveer krijg ik op mijn rekening een afschrift te zien van 5 euro per week voor de dienst van Droidboost. Helaas ben ik daar nu pas achter gekomen waardoor er bijna € 75,- euro van mijn rekening is afgeschreven afgelopen maanden,.

Ik heb hier nog nooit van gehoord dus hoe ik ben aangemeld weet ik niet.

IK heb mij hier nu meteen van afgemeld, maar wat kan ik nu doen om mijn geld terug te eisen?
want dit lijken mij geen zuivere praktijken!!!

Alvast bedankt!

Groetjes

Jan Jannink
Reputatie 7
Badge +28
Welkom Jan, goed dat je je vraag hier stelt!

Heel goed om te lezen dat je je nummer al hebt afgemeld voor deze dienst. Heb je ook direct voor blokkeren van deze diensten gekozen? Dat adviseer ik je alsnog te doen. Wat betreft de kosten: ik kijk graag of je voor coulance in aanmerking komt. Reageer je op mijn privébericht ? Dan ga ik voor je aan de slag.

Reageer