Beantwoord

Tijd voor doorschakeling naar voicemail verlengen

  • 20 November 2019
  • 6 reacties
  • 2833 keer bekeken

Vaak stopt mijn mobiel voor ik kan oppakken en  voice mail niet wordt ingesproken. Hoe kan ik die tijd verlengen?

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

icon

Beste antwoord door Natasja 22 November 2019, 18:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Dirk Jan. Van harte welkom hier. Die staat bij de mobiele telefoons standaard op een vaste tijd van 20 seconden. De rinkeltijd kan niet worden aangepast. Wat je nog wel zou kunnen overwegen is om je voicemail volledig uit te zetten door te bellen naar 12339 of ‘UIT’ te sms’en naar 1233.

Je kunt ook overwegen om over te stappen naar simple of een andere provider waar je de tijd zelf in kunt stellen van 5 tot 30 seconden. 

Vreemd dat Kpn deze optie niet biedt. 

 

zeer slechte service van kpn,ik kan mij herinneren dat dit voorheen wel kon,ik denk dat ik de optie van peter ook maar eens opvolg,want dit kan echt niet

 

Met app om voicemail sneller te besluisteren gaat terugbellen ook veel sneller. Voor de meeste personen is 20sec voldoende. Als dit bij jullie niet zo is, dan moet je zelf inschatten welke voor en nadelen bij een overstap een rol spelen. Ik verlies kortingen omdat ik bijvoorbeeld ook tv in mijn pakket heb.

Met de Samsung galant kan je het wel veranderen,open je telefoon en schrijf **61*321**00 de oo verander je in de tijd hoelang je telefoon moet overgaan voordat hij doorschakelen naar voicemail.veel succes

bij de samsung galaxy kan je het wel veranderen,open je telefoon,toets **61*321**00.00 kan je veranderen naar de tijd die jij wil voordat je doorgeschakeld word naar voicemail, veel succes