Beantwoord

Tijdens telefoongesprek ben ik bij sommigen slecht te verstaan

  • 15 October 2021
  • 2 reacties
  • 432 keer bekeken

Mobiel net verlengt maar ik heb bij gesprekken dat ik slecht verstaanbaar ben ik heb een simkaart van telfort daar had ik ook al last nu na de ubdate nog steeds.

Hel licht niet aan de telefoon van de beller die heeft daar bij anderen geen last van.

Is hier wat aan te doen met een gesprek met whats app heb ik dat probleem niet.

Graag een bericht .

Groet C Hol

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 18 October 2021, 10:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Ik ben bij enkelen slecht teverstaan met mobiel bellen die gene heeft bij anderen geen last.

Met Whats App heb ik dat probleem niet.

Graag een bericht.

Groet C Hol.

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @opaks, om je goed te kunnen helpen en om het forum overzichtelijk te houden, hebben we je twee topics samengevoegd. We doen ons best om je hier zo snel mogelijk te helpen, meestal heb je binnen enkele dagen wel een reactie in je topic. Ik lees dat je soms prima en soms minder goed te verstaan bent tijdens bellen, ik kan me voorstellen dat dat niet ideaal is. Opvallend ook dat 't niet speelt als je via Whatsapp belt, goed om te weten.

Heb je jouw simkaart al eens getest in een ander toestel, bijvoorbeeld van een gezinslid thuis? Speelt het dan niet of ervaar je dan hetzelfde? Het kan een goed plan zijn om je simkaart eens te vervangen, en te testen of het daarmee opgelost is. Er zijn verschillende manieren waarop je dat kan doen. Je kunt bijvoorbeeld via onze website een nieuwe simkaart aanvragen. Wat je ook kan doen, is even de KPN winkel in jouw buurt binnen lopen. Mijn collega helpt je dan meteen aan een nieuwe simkaart en je loopt zogezegd bellend de winkel weer uit. Laat maar weten of het is gelukt.