Vraag

Toestel kapot, kan sim only-abonnement niet omzetten naar nieuw abonnement met toestel

  • 15 October 2021
  • 5 reacties
  • 108 keer bekeken

Mijn toestel is stuk nu heb ik na bijna 10jaar als klant niet eens de mogelijkheid om mijn sim only abonnement om te zetten naar een met toestel koop maar een nieuwe is dan het antwoord zo wordt je alleen maar op meer kosten gejaagt beetje jammer dit werdt ook al gezegt toen telford werd overgenomen door kpn schande dat het kpn alleen om de omzet gaat en de klant als stron. behandelt 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Is het mogelijk om bij mijn sim only abonnement alsnog een mobiel toe te voegen en hoe

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +24

Het schijnt dat een sim-only na 4 maanden omgezet kan worden naar een abonnement met toestel. Maar dat lukt bij u niet?

Badge +19

Natuurlijk kunt u overstappen naar een ander abonnement.  U heeft denk ik nu een oud Telfort abonnement.  Als u een ander abonnement neemt wordt dat een KPN husselabonnement wat wellicht iets duurder is.

Reputatie 7
Badge +24

Is het mogelijk om bij mijn sim only abonnement alsnog een mobiel toe te voegen en hoe

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Volgens mij kan een sim-only abonnement wat tenminste 4 maanden oud is omgezet worden naar een abonnement met toestel. 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +17

Hooo, late reactie. Dat klopt nick alleen gebeurd dit niet met oud TFT abonnementen. Om een toestelkrediet te krijgen moet dit abonnement omgezet worden naar Hussel.Â