Beantwoord

Toestel uit voicemailberichten niet opgeslagen

• 22 juni 2018
  • 2 reacties
  • 116 keer bekeken

Als mijn telefoon is uitgeschakeld en iemand spreekt mijn voicemail in, krijg ik deze voicemail niet binnen.. Ik kan hem nergens terugvinden, ook zie ik niet dat ik een gemiste oproep heb als ik mijn telefoon weer inschakel. Iemand die mij kan helpen?
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Jorrit 24 juni 2018, 13:27

Hoi Janine, wat onhandig dat VoiceMail niet werkt bij jou en dat je geen berichten krijgt. Controleer allereerst of je VoiceMail aan staat door te bellen naar 12331. Maak je gebruik van de VoiceMail app of bel je met 1233? Werken beide opties niet voor je? Kijk verder op deze pagina voor hulp bij het instellen van de VoiceMail. Ik hoor graag van je of het daarmee opgelost is.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hoi Janine, wat onhandig dat VoiceMail niet werkt bij jou en dat je geen berichten krijgt. Controleer allereerst of je VoiceMail aan staat door te bellen naar 12331. Maak je gebruik van de VoiceMail app of bel je met 1233? Werken beide opties niet voor je? Kijk verder op deze pagina voor hulp bij het instellen van de VoiceMail. Ik hoor graag van je of het daarmee opgelost is.
Reputatie 4
Badge +6
Hoi Janine, ik heb nog geen reactie van je ontvangen. Ben je er inmiddels uitgekomen?

Reageer