Beantwoord

Toestelservice schade stopzetten

• 10 februari 2016
  • 2 reacties
  • 311 keer bekeken

Beste lezer,

Graag zou ik mijn Toestelservice schade (Cat. 1) stopzetten, maar dit is schijnbaar het enige wat ik niet zelf kan aanpassen in MijnKPN.

Het contract is meer dan een jaar geleden afgesloten (mijn contract zou 7 december2016 aflopen).

Ook ben ik op de hoogte van het feit dat met het stopzetten van de verzekering alle schade door mijzelf betaalt moet gaan worden als er iets mee gebeurd.

Op afwachting op een reactie,

Raymon

icon

Beste antwoord door Marcia_ 15 februari 2016, 10:17

Je hebt zojuist een inhoudelijke reactie via privébericht van me gekregen! Als je verdere vragen hebt, blijf je van harte welkom die op ons forum te stellen. 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hallo Raymon en welkom op ons forum! Ik wil graag kijken of ik jou daarmee kan helpen. Zou je mij in een privébericht de naam van de contracthouder, postcode, huisnummer en 06-nummer willen sturen. Ter controle heb ik ook de laatste 4 cijfers van jouw IBAN nodig. Ik stuur je zo een privébericht waar je op kunt reageren. Ik zie de gegevens graag tegemoet.

Reputatie 7
Badge +28
Je hebt zojuist een inhoudelijke reactie via privébericht van me gekregen! Als je verdere vragen hebt, blijf je van harte welkom die op ons forum te stellen. 

Reageer