Beantwoord

Toestelveilig

• 4 september 2016
  • 6 reacties
  • 160 keer bekeken

Sinds afgelopen maand is KPN Toestelveilig bij f-secure aangepast en kun je niet meer inloggen.
Op deze wijze haalde ik voorheen bij een nieuw toestel mijn abonnement code op.
Nu dit niet meer mogelijk is .... hoe kom ik nu aan mijn toestelveilig abonnement code?

https://mymobile.f-secure.com/kpn/
icon

Beste antwoord door Marcia_ 11 september 2016, 16:40

Ik heb nog geen reactie ontvangen, is het nog gelukt? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het me gerust weten.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom, Benjamin! Als je de code wilt hebben kan je je afmelden ('toestelveilig uit' naar 1266 sms'en), even wachten en je weer aanmelden ('toestelveilig aan' naar 1266 sms'en). Je krijgt dan binnen 3 uur een nieuwe code. Laat je nog even weten of het gelukt is?
Nu heb ik deze functie gratis, moet ik nadien betalen voor deze functie?
Dat was namelijk mijn grootste vraag.
Reputatie 7
Badge +28
Sorry voor de late reactie! Dat is een goede vraag. Wil je me daarvoor je gegevens sturen? Dan controleer ik dat. Ik stuur je een privébericht , reageer je daarop?
Reputatie 7
Badge +28
Ik heb nog geen reactie ontvangen, is het nog gelukt? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het me gerust weten.
Ik heb kpn veilig geïnstalleerd op de telefoon.

Toch ben ik ontevreden over deze aanpassing, want ik heb het via de sms manier geprobeerd en via de mijn kpn. beiden werken niet.
Waarom veranderen ze het?
Waarom lichten ze de mensen niet in over de verandering op zich?

Uiteindelijk zoals ik het ervaar doet KPN waar hij zin in heeft zonder na te gaan wat het voor invloed geeft nadenhand.
Reputatie 7
Badge +28
Goed dat je KPN Veilig hebt gedownload. Ik kan me goed voorstellen dat dit frustratie oplevert! Helaas durf ik niet te zeggen wat de reden van de wijziging is. Wel hoop ik dat je er met plezier gebruik van kunt maken.

Reageer