Beantwoord

Uitgaande E-mail werkt niet op mijn Samsung Galaxy Note S9

  • 6 maart 2019
  • 5 reacties
  • 110 keer bekeken

Badge
Beste Forum leden en moderators,
Ik ondervind ook veel problemen met de uitgaande e-mails op mijn Smartphone ik e een Samsung Galaxy Note9 en eem Samsung S7 edge en ook nog eens een tablet en allen 3 vertonen problemen met uitgaande e-mails kan geen verificatie met server verkrijgen geeft de fout aan en alles staat juist ingesteld op de apparaten ik heb het nu al een week deze problemen op de computers geeft het nergens problemen tot nu toe dan.

De instelling staan als volgt :

Inkomende server:
pop.kpnmail.nl
SSL
Poort 995

Uitgaande server:
smtp.kpnmail.nl
TLS
Poort 587

Ik weet niet meer wat ik er zelf aan zou kunnen doen en waar het probleem zou liggen in mijn mobiel of bij de provider of mijn account ik weet het echt niet...

Wie oh wie kan mij hierbij helpen ???

Mvgrt

Chris

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Jan-D 6 maart 2019, 16:33

Hallo @Meerwillenweten2017 ,
volgens KPN zijn onderstaande instellingen de juiste:
Vul de volgende gegevens in bij uitgaande e-mail:
  1. Vul bij 'Server' [ smtp.kpnmail.nl] in. Vul bij Poort [ 587] in.
  2. Kies bij 'Versleutelingsmethode' voor [ STARTTLS]
  3. Vink 'aanmelding via beveiligd wachtwoordverificatie...' [ UIT]
Jij hebt waarschijnlijk verificatie AAN staan terwijl dit UIT moet zijn.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Gezien de opmerking "kan geen verificatie met server verkrijgen" vraag ik mij het volgende af.
Is bij de serverinstellingen voor de uitgaande mail wel de gebruiker en wachtwoord ingevuld?

Zie hier de instelling op "mijn" Samsung S6:

Reputatie 7
Badge +9
Hallo @Meerwillenweten2017 ,
volgens KPN zijn onderstaande instellingen de juiste:
Vul de volgende gegevens in bij uitgaande e-mail:
  1. Vul bij 'Server' [ smtp.kpnmail.nl] in. Vul bij Poort [ 587] in.
  2. Kies bij 'Versleutelingsmethode' voor [ STARTTLS]
  3. Vink 'aanmelding via beveiligd wachtwoordverificatie...' [ UIT]
Jij hebt waarschijnlijk verificatie AAN staan terwijl dit UIT moet zijn.
Reputatie 7
Badge +18
Hallo @Meerwillenweten2017 Volgens mij krijg je een tweetal nuttige tips. Kun je daar mee uit de voeten?
Badge
Jan D. Slimmerik bedankt voor de informatie en ja het werkt nu perfect zoals het hoort !

Met vriendelijke groet

Chris
Reputatie 7
Badge +9
Jan D. Slimmerik bedankt voor de informatie en ja het werkt nu perfect zoals het hoort !

Met vriendelijke groet

Chris

Graag gedaan.
Goed om te lezen dat het nu werkt.

Reageer