Beantwoord

Uitgaande nummerweergave aanzetten mobiel

  • 3 October 2019
  • 42 reacties
  • 5271 keer bekeken

heb nr weergave niet meer wil het weer aanzetten help.
ik heb note 10 plus alles staat goed maar geeft niks door.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Susan_ 10 October 2019, 19:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

42 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @ABCJ, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Lukt het niet via *#31#? Als ik dat op mijn toestel doe (Huawei) dan krijg ik een melding dat het is ingeschakeld.. Verder zou je via telefoon > instellingen > meer ook beller-id moeten kunnen instellen. Dan kan je kiezen voor netwerkstandaard, verbergen of weergeven.

Wil je aangeven of het met deze tips verholpen is?
heb nr weergave niet meer wil het weer aanzetten help.
ik heb note 10 plus alles staat goed maar geeft niks door.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


in der tijd heeft kpn intern mijn nr afgeschermd in mijn toestel samsung note 10 plus staat alles op aan maar nummer word steeds niet weer gegeven help.

hopelijk kunt u het probleem oplossen alles in het leven heb een reden en ook overal is een oplossing voor.

dus hoop dat u oplossing heeft met spoed.
Reputatie 7
Badge +21
@ABCJ, als er bij ons iets aangepast moet worden dan kan ik dit natuurlijk nagaan! Wil je daarvoor jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en betreffend 06-nummer? Dit is uiteraard alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Wil je ook even een seintje geven wanneer je het hebt aangevuld? Dan kan ik je sneller helpen!
gegevens zijn ingevult
Reputatie 7
Badge +21
@ABCJ, top dankjewel. Ik zag inderdaad een blokkade op VoLTE wat stond ingeschakeld. Zou je het toestel eens willen herstarten en controleren of het nu werkt?
Geachte Susan.

Dank u wel alles werkt weer ben erg blij dank u voor uw medewerking.
Reputatie 7
Badge +21
@ABCJ, super fijn om te lezen! Geen enkel probleem natuurlijk, bedankt voor je geduld! En mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan weet je ons te vinden 😉
ja hoor Susan dat komt wel goed.
Nogmaals dank u wel........😊

Beste Susan of andere medewerker,

Kunt u mij met hetzelfde probleem helpem?

Reputatie 7
Badge +20

@Eure, Kun je jouw profiel nog voorzien van mobiel nummer, naam van de contractant en laatste drie cijfers van het IBAN? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Hi @Bart_Z , ik heb de gegevens ingevuld. De laatste drie cijfers van het IBAN heb ik bij persoonlijke opmerking genoteerd,

 

Reputatie 7
Badge +20

@Eure, ik heb even gekeken. Ik zie dat aan onze kant alles goed staat. Mijn vermoeden is dan ook dat het in de instellingen van het toestel misschien verkeerd staat. Kun je die eens nalopen?

Bedankt voor het nagaan, @Bart_Z . De instelling ( nummerherkenning groen) had ik al aangepast. Helaas krijgt men mijn nummer niet te zien als ik bel.

 

Reputatie 7
Badge +20

@Eure, excuses. Ik had wat over het hoofd gezien. Ik heb het nu aangepast. Nu moet jouw nummer zichtbaar zijn.

Yes @Bart_Z   het werkt 😁!!!!!!! Dank je wel!!!!

Ik ben wel nieuwsgierig waarom het niet werkte. Wat heb jij gedaan?

 

en ik heb nog een vraag: als ik mijn nummer weergave uit heb staan, is het dan mogelijk om eenmalig wel met nummer weergave te bellen (met bijvoorbeeld #*)

Helaas kamp ik met het zelfde euvel. Hulp!

 

Reputatie 7
Badge +20

@Jean006.5, aangepast. :)

Hallo beste Moderators, Moderatoren

Ik heb de zelfde problemen, ik wil graag dat diegene wie ik bel ook zie dat ik bel of heb gebeld.

Samsung a21 in alle standen en instellingen gehad, alle bovenstaande opties geprobeerd maar ik ga nog steeds in deze digitale telefoonwereld als onbekend persoon door de kosmos..

 

Mijn vraag aan U

wat doe ik verkeerd en hoe is het op te lossen

Gelukt! Dank @Bart_Z!

Reputatie 7
Badge +20

@J.Reijm, zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien? Dus graag naam van de contractant, mobiel nummer, postcode + huisnummer en laatste drie cijfers van het IBAN. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt. Overigens kan je ook even bellen met 0800-0402. Dan kan mijn collega het meteen aanpassen. 

Hi Bart_Z   profiel is aangepast

@J.Reijm : ik heb iets voor jou aangepast. Hierdoor zou je nummer weer meegezonden moeten worden. Kun je dat voor mij checken?

Werkt nunaar behoren, dank jullie hartelijk.

@ABCJ

, als er bij ons iets aangepast moet worden dan kan ik dit natuurlijk nagaan! Wil je daarvoor jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en betreffend 06-nummer? Dit is uiteraard alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Wil je ook even een seintje geven wanneer je het hebt aangevuld? Dan kan ik je sneller helpen!

@Bart_Z  of @Susan_  Kunnen jullie mijnent hetzelfde probleem helpen? Mijn nummerherkenning staat op aan bij de instellingen, maar toch bel ik met een anoniem nummer. 

Kunt u via mail app of sms laten weten als het wel of niet is opgelost? 

Reputatie 7
Badge +20

@Arie14xxx, kun je nog aan jouw profiel jouw mobiele nummer, naam van de contractant en laatste drie cijfers van het IBAN? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik het aanpassen.